Oprettet February 8, 2014 Nu har vi jo en aldeles nydelig tråd i billedforummet med pæne mænd. Og der begynder der så småt at komme lidt pæne kvinder ind også ;) Så jeg tænkte at vi for sjovs skyld kunne lave en tråd om hvilke kvinder, vi helt ærligt ikke ville kunne bebrejde vores mænd at savle over ;) Kom frisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Personligt synes jeg, at sådan en som Shakira er superflot Kirsten Dunst synes jeg også er utroligt smuk (omend måske ikke så sexet som Shakira) Og så er der jo Penelope Cruz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Cathrine Deneuve og Claudia Cardinale:-) I henholdsvis Belle du jour og Once upon a time in the west. Ja sorry - det er jo fra gammel filmhistorie, men de er de første to, der falder mig ind:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Kender dem ikke, men smukke er de :) Der er jo også Helena Christensen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Kender dem ikke, men smukke er de :) Der er jo også Helena Christensen Åh et gammelt billede. Den plakat har min mand hængende på sit værelse (hos mine svigerforældre). Måske den snart skulle ned :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Åh et gammelt billede. Den plakat har min mand hængende på sit værelse (hos mine svigerforældre). Måske den snart skulle ned :lolHaha - sejt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Helena Christensen er og var bestemt også smuk. Min mands egen favorit er vist Liv Tyler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hende her er på min mands top 5 liste. Han er helt skudt i hende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hvis jeg var mand, ville jeg drømme om Scarlett Johansson - synes virkelig hun er smuk Eller Tina Dickow Søren kommer med input og siger han er glad for Cameron fra House Eller "Catherine Heigl fra Grey´s Anatomy, når hun er dullet ud i serien, men ikke i virkeligheden" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hvis jeg var mand, ville jeg drømme om Scarlett Johansson - synes virkelig hun er smuk Eller Tina Dickow Søren kommer med input og siger han er glad for Cameron fra House Eller "Catherine Heigl fra Grey´s Anatomy, når hun er dullet ud i serien, men ikke i virkeligheden" :D :lol jeg tror faktisk jeg er ret enig med din mand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Min mands favoritter er: Emily Ratajkowski og Megan Fox Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 min mands favoritter er: Jennifer Love Hewitt og Cote de Pablo(Ziva David fra NCIS) Del dette indlæg Link to post Share on other sites