AgnetheV

Er i også begyndt at...

6 indlæg i dette emne

Den seneste tid har jeg virkelig tænkt meget over min holdning, når jeg har været ude at gå på gaden, simpelthen fordi jeg så småt er begyndt at have en smule besvær med at bevæge mig rundt uden at ligne en, der har anderumpe <_<

Selvom jeg prøver at rette ryggen så godt jeg kan, så føler jeg stadig, at min røv sakker agterud, jeg bliver mere og mere krum i ryggen og forestiller mig mest af alt, at jeg ligner en, der er i færd med at starte en paradegang for ænderne i Østre Anlæg!

Jeg finder det ganske ucharmerende og bliver ved med at undre mig over, hvorfor pokker jeg dog ikke bare kan gå normalt oprejst og se yndefuld ud med min store mave...

Er der andre, der er begyndt at vralte og er i selv blevet klar over det eller er der en eller anden "venlig" sjæl, der har påpeget det for jer???

6706.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg godt nok ikke gravid, men nej hvor jeg husker den vartlen. Min mand forsøgt så flink ikke og grine af mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep du er ikke alene. Men jeg har nu vraltet længe pga mit bækken sélv om jeg godt ved man helst ikke skal vrælte når man har bækkenløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok ikke gravid, men nej hvor jeg husker den vartlen. Min mand forsøgt så flink ikke og grine af mig ;)

Jeg tror ikke min mand har lagt mærke til det endnu, men jeg gør mig virkelig også umage for ikke at komme til det i hans og andres nærvær... det er godt nok svært!

Jep du er ikke alene. Men jeg har nu vraltet længe pga mit bækken sélv om jeg godt ved man helst ikke skal vrælte når man har bækkenløsning.

Åhh det er da noget skidt noget, at det er bækkenet, den er gal med - så synes jeg altså din vralten er helt berettiget, selvom det nok ikke ligefrem hjælper situationen... Så hvis jeg har svært ved ikke at gøre det, så tænker jeg bare det må være dobbeltsvært for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke min mand har lagt mærke til det endnu, men jeg gør mig virkelig også umage for ikke at komme til det i hans og andres nærvær... det er godt nok svært!

Åhh det er da noget skidt noget, at det er bækkenet, den er gal med - så synes jeg altså din vralten er helt berettiget, selvom det nok ikke ligefrem hjælper situationen... Så hvis jeg har svært ved ikke at gøre det, så tænker jeg bare det må være dobbeltsvært for dig...

Nej det skide bækken gør det ikke lettere. Og det gør bare så ondt pt. Tror det er fordi han er ved at kravle længere ned i bækkenet. 5 uger til termin. Glæder mig efterhånden til at få min krop tilbage og smerterne aftager igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vralter ikke endnu, men det kommer nok meget snart <_< <_< Jeg er begyndt at have lidt problemer med mit bækken og skamben, så jeg venter kun på vralteriet starter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER