marmari

Pusletaske

4 indlæg i dette emne

Vil gerne have en ny, når lillesøster kommer, da den gamle er blevet noget slidt og løs i elastikkerne, men ved ikke rigtigt hvilken en jeg skal vælge.

 

Hvad har du og hvad er du glad for ved den/hvad kunne du ønske anderledes?

 

Den gamle jeg har er Gaia og Ko, var egentligt super glad for den langt hen ad vejen, men efter 1½ års brug (eller hvor længe vi nu slæbte den med) er elastikkerne i "endelommerne" blevet slappe og magneterne til forlommerne er faldet ned - men derudover ville den sagtens stadig kunne bruges.

 

Er det bare mest praktisk med nylon? Det forestiller jeg mig, selvom jeg er blevet lidt smålun på en ByStroom læderpusletaske...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI har en Odder i samme farve som vores barnevogn, og jeg savner at den er rumopdelt indeni. Der er 4 små sidelommer, men der kan ikke være ret meget. En bluse, et par bleer eller andre småting.

 

Selve taske er dog ok rummelig. Kan have 3 flasker, bleer + tilbehør, et sæt skiftetøj og et stk legetøj, men så er den også ed at være fyldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømme pusletaske er en ganly fra bystroom :7himmel af præcis de grunde JustMe nævner. Jeg havde først en Bilka pusletaske, vi blev bare aldrig rigtig venner, rodede rundt for at finde ting der faldt ud af inderlommerne, der var ikke plads og rum nok. Købte en gaia og ko som jeg havde der MEGET bedre med, men med et flaskebarn er pladsen bare trang! Min datter gylpede ikke, men hvis jeg får et barn der gør, så får jeg er problem, flaskebarn eller ej :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en læderskuldertaske fra Storksak. Superlækker og kan også bruges af mænd;-) - men også afsindigt dyr...

Edit: Den er alt for lille, hvis man er flaskemor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER