Blondie

X-BIB skal til den igen

10 indlæg i dette emne

Hej :loveshower

Jeg ledte efter X-BIB forum, men det er måske nedlagt igen?

Vi fandt desværre ingen hjerteblink til 8 ugers scanningen, så jeg skal have en abort (spontan, medicinsk eller udskrabning)

Sidder bare her med min gravide mave uden et levende barn indeni – og venter.. :boo

Jeg er blevet gravid på privatklinik via IVF og vi har heldigvis 5 æg i fryseren :goodluck

:kram

Blondie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :loveshower

Jeg ledte efter X-BIB forum, men det er måske nedlagt igen?

Vi fandt desværre ingen hjerteblink til 8 ugers scanningen, så jeg skal have en abort (spontan, medicinsk eller udskrabning)

Sidder bare her med min gravide mave uden et levende barn indeni – og venter.. :boo

Jeg er blevet gravid på privatklinik via IVF og vi har heldigvis 5 æg i fryseren :goodluck

:kram

Blondie

Hej Blondie :)

X-bib er ikke nedlagt. Det er flyttet over på et andet forum, så vi har det ikke længere. Men måske vi skal oprette det. Du kan spørge Martin og Ki - de plejer gerne at ville oprette når behovet er der og jeg støtter gerne :)

Knus

Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh nej det var dog en trist nyhed. :kram :kram :kram :kram :kram til dig

Jeg tænker at disse under fora klik her måske kunne være noget for dig, så du kan få bearbejdet den sorg, som du jo tydeligvis har, hvilket er helt forståligt.

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige, vil så gerne hjælpe dig, og tage din sorg og bærer den for dig, for det må være frygtelig, det som du går igennem. Men tænker du evt. skal prøve at snakke med Nitzen, hun har prøvet noget af det samme.

:kram og masse tanker til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor er det bare uretfærdigt. Vi var selv det samme igennem for 14 dage siden. Jeg var i 9. uge, men fostret var ikke levedygtigt. Det var et icsi barn.

Så jeg ved hvor hårdt det er, og hvor snydt man føler sig. En kæmpe :kram herfra. endelig bare brug os andre til at læsse af på :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh nej det var dog en trist nyhed. :kram :kram :kram :kram :kram til dig

Jeg tænker at disse under fora klik her måske kunne være noget for dig, så du kan få bearbejdet den sorg, som du jo tydeligvis har, hvilket er helt forståligt.

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige, vil så gerne hjælpe dig, og tage din sorg og bærer den for dig, for det må være frygtelig, det som du går igennem. Men tænker du evt. skal prøve at snakke med Nitzen, hun har prøvet noget af det samme.

:kram og masse tanker til dig

Tak skal du ha' :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor er det bare uretfærdigt. Vi var selv det samme igennem for 14 dage siden. Jeg var i 9. uge, men fostret var ikke levedygtigt. Det var et icsi barn.

Så jeg ved hvor hårdt det er, og hvor snydt man føler sig. En kæmpe :kram herfra. endelig bare brug os andre til at læsse af på :kram2

Hej Tina

Vores er/var også et icsi barn.

Men tak, det er noget af en nedtur.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man føler sig bare så SNYDT. At det bare ikke er rimeligt man også skal det igennem når man i forvejen har kæmpet så hårdt og været så meget igennem. Jeg kan huske jeg i min frustration og sorg fik sagt til lægen at det burde være en naturlov at når man havde ventet så længe på et barn, så skulle den også bare være der, så skulle man ikke også igennem dette.

Jeg håber din mand og dig kommer igennem det på den bedst mulige måde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :lovebk

Der er ikke sket noget og i morgen tidlig bliver jeg scannet.

Glæder mig til det er overstået.

:kram

Blondie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gennemgik en medicinsk abort i går og jeg synes det gik fint. Jeg har det godt i dag – og bløder næste ikke mere.

Når jeg får menstruation igen om en måneds tid skal vi på klinikken igen :goodluck

:kram

Blondie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

¨det er jeg ked af at høre, men godt du har det okay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER