MajbritL

svingene cyklus og ægløsningstests...

5 indlæg i dette emne

Hej alle.

 

Min mand og jeg vil gerne være gravide, og vi startede projekt baby i Oktober 2013. Jeg har desværre meget svingene cyklus, det kan være fra 20 dage op til 35 og ca to gange om året udebliver min mens også. Tænkte det ville være nemmest at beregne med en ægløsningstest, da jeg jo ikke så nemt kan udregne hvornår jeg har ægløsning. MEN... Min første dag, af min sidste mens var d. 17 Januar, så på dag 11. tog jeg en test (d. 27) og den var ikke positiv, hver dag siden har jeg taget en test.. men forstår ikke rigtig de tests. Der står på dem at begge streger skal være lige tydelige. I flere dage var der to streger, en svag og en kraftig. I dag var der kun en streg... Har det noget at sige? Altså kunne jeg have haft ægløsning, inden jeg startede med at tage testene? Inden dag 11? Er meget forvirret. Håber nogen kan hjælpe :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle.

 

Min mand og jeg vil gerne være gravide, og vi startede projekt baby i Oktober 2013. Jeg har desværre meget svingene cyklus, det kan være fra 20 dage op til 35 og ca to gange om året udebliver min mens også. Tænkte det ville være nemmest at beregne med en ægløsningstest, da jeg jo ikke så nemt kan udregne hvornår jeg har ægløsning. MEN... Min første dag, af min sidste mens var d. 17 Januar, så på dag 11. tog jeg en test (d. 27) og den var ikke positiv, hver dag siden har jeg taget en test.. men forstår ikke rigtig de tests. Der står på dem at begge streger skal være lige tydelige. I flere dage var der to streger, en svag og en kraftig. I dag var der kun en streg... Har det noget at sige? Altså kunne jeg have haft ægløsning, inden jeg startede med at tage testene? Inden dag 11? Er meget forvirret. Håber nogen kan hjælpe :)

Når du skriver en kraftig og en svag - var det så på samme test? OG var teststregen den mest kraftige? Du kan evt. se billeder af mine i vil-gerne-være-gravid-smalltalk der er billeder af 2 jeg tog forleden med 5 timers mellemrum.. I dag er der slet ingen streg, udover kontrolstregen på testen. I går var den stadig positiv, men slet ikke som i går.. Så for mig lyder det som om, din ÆL har været der i de dage, hvor du testede med 2 streger, hvoraf een var kraftig- hvis det var på samme test :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, dag 11, 12 og 13 var der en svag streg og en kraftig streg. Arh, det er strengt, når de skriver på pakken at de skal være lige kraftige.. :/ Hmm øv. Ja ja der kommer en mdr mere :) Men tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, dag 11, 12 og 13 var der en svag streg og en kraftig streg. Arh, det er strengt, når de skriver på pakken at de skal være lige kraftige.. :/ Hmm øv. Ja ja der kommer en mdr mere :) Men tak! :)

Det er lidt misvisende, at de skriver sådan, på de tests jeg har fra billige-teste, må teststregen gerne være kraftigere end kontrolstregen - men er det modsat, så er den ikke positiv :) Jeg var selv i tvivl forleden, så jeg fik hjælp herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ved faktisk ikke hvilken streg der var kraftigst... tænkte bare den ik var positiv. Men hvis nu den ik var positiv.. er det så ik underligt at der så var to streger, og der nu kun er en...?? :/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER