Guest

Billige bodyer

10 indlæg i dette emne

Jeg leder efter søde bodyer til pige str 86 - de må gerne være alt andet end lyserød/pink, der må gerne være print, skrift og mønster på. Hvide har ikke den største interesse da jeg har 10 hvide enten med eller uden tryk.

Jeg har set på next men de er alle udsolgt i str 86 og så har jeg kigget på H&M's hjemmeside men de er altså lidt kedelige :rolleyes og dem der er noget ved er lagt i indkøbskurven.

Jeg mangler også en lilla body UDEN tryk og mønster måske flere i flere nuancer. En brun kan også bruges.

De skal ikke være for dyre da det "bare" er til hverdags/DP brug.

Nogen der kender et godt og billigt sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Papfar.dk

Nameit.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger nu alt til hverdagsbrug, ellers bliver det aldrig brugt ;)

Men har du tjekket udsalgssider? Måske du er heldig at finde fx wheat, Noa Noa, smallstuff (der skal Mia nok bruge 92). De laver i hvert fald ensfarvede som er fine.

Og så er der jo småfolk, Molo, danefæ osv hvis du kan finde dem på tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heaven4kids har rigtig mange pippi til 25 kr. og mange fra nameit sat ned til 30 kroner. De har jo også gratis fragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt 3 for 99 på name it :) så er vi da lidt af vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Jeg bruger faktisk nærmest kun bluser nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Jeg bruger faktisk nærmest kun bluser nu :)

Vi har også både undertrøjer, trusser og bluser men vi er stadig mest til bodyer (de holder på det hele) men regner med at til sommer er det slut, så nærmer hun sig de 2 år og så syntes jeg hun er for stor og skal helst kunne og gøre mest muligt selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bruger k/æ bodyer og dem helt uden ærmer, til under bluser.... Og så bruger vil l/æ bodyer til at sove i. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også både undertrøjer, trusser og bluser men vi er stadig mest til bodyer (de holder på det hele) men regner med at til sommer er det slut, så nærmer hun sig de 2 år og så syntes jeg hun er for stor og skal helst kunne og gøre mest muligt selv.

Silke Elia har altid gået i uld/silke inderst, så derfor skiller hun aldrig. Og pga hendes lange, slanke overkrop passer bodyer bare ikke rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har altid gået i uld/silke inderst, så derfor skiller hun aldrig. Og pga hendes lange, slanke overkrop passer bodyer bare ikke rigtigt.

Mie har aldrig rigtig haft noget under, men vi er nu begyndt med ærmeløse bodyer inderst når det er meget koldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER