Myliona

Billig internet.. Sikke en jungle!!!

8 indlæg i dette emne

Jeg skal have internet herhjemme.. men jeg kan simpelthen ikke finde noget som er "lige til"...!

 

Hver gang jeg finder noget som er tilfredsstillende i pris, skal man betale flere hundrede kroner ekstra for en router eller for oprettelse.. Og jeg har altså ikke særlig mange penge!

 

Nogen der har forstand på internetjunglen? ;)

 

Mine "krav" er økonomiske. Jeg bruger internettet til babyklar, google og facebook :) Så det kan de fleste forbindelser jo klare.

 

Økonomiske krav:

Månedlig pris må max være 200kr.

Oprettelse, forsendelse og andre opstartsgebyr, må også max være på 200kr - kan simpelthen ikke finde flere penge i mit sparsomme budget...

 

 

Det er faktisk de krav jeg lige har :)

Kom gerne med bud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det fik vi TELIA til :) men tænker, at hvis dit forbrug ikke er større, om du så ikke kan nøjes med at bruge det net, du har på din mobil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, kan desværre ikke nøjes med det.. Min mobil er mærkelig, så den vil ikke "dele nettet".. Så når jeg bruger min computer lige for tiden, bruger jeg kærestens mobil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg vælge TELIA, der får man heller ikke tv med = billigere internet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er VIKELIG en jungle!! :blink Jeg ved ikke engang hvad vi har... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med stofa? Det har jeg. Men har også tv samtidig, så min pris er vidst lidt billigere. Men du kan jo lige se på deres hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har en smartphone med fri data, så kan du overveje, om du vil nøjes med den forbindelse. Jeg har iphone og en macbook, og når wireless crasher, så forbinder jeg computeren trådløst med telefonen og bruger telefonens internet, og det fungerer ret godt :) Derudover kan jeg nævne, at vi bruger telenor, hvor vi giver ca. 200 kr. om måneden, og vi er tilfredse med produktet. Der er nok et oprettelsesgebyr, men jeg kan ikke huske, hvad vi gav for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med stofa? Det har jeg. Men har også tv samtidig, så min pris er vidst lidt billigere. Men du kan jo lige se på deres hjemmeside :)

 

Man kan desværre kun få internet igennem dem hvis man også har TV hos dem. (og så selvfølgelig hvis de udbyder på adressen)

Men vi har stofa på adressen, men vil ikke betale 200 kr. om måneden for TV som vi ikke ser så vi har internet igennem Fullrate til 199 om måneden for 10 mbit. 

 

 

 

 

Når jeg lige laver en hurtig søgning så vil det billigeste, når du er ligeglad med hastigheden være telia, hvor du kan finde 2 mbit til 169 om måneden eller 4 mbit(som jeg nok ville vælge) til 189 om måneden (eller gå til 199 om måneden og få 10 mbit, men til dit forbrug er det vidst ikke så vigtigt)

 

Derudover kan jeg se at de har gratis oprettelse lige for tiden og man så også får første måned gratis, hvilket også er ink. trådløs router :) så det dækker ihvertfald dit behov og budgetramme :) http://ww3.telia.dk/bredbaand/ 

 

:) Håber at det kan hjælpe, og lyder jo som om at nogen her i tråden kan anbefale Telia :) Jeg har ikke selv prøvet dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER