190987

Lidt pinligt at spørge om MEN...

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen..

Det er ret pinligt at spørge om men igår aftes da mig og min kæreste havde sex, rørte og slikkede han mine bryster også kiggede han lige pludselig mærkeligt på mig og grinede og sagde jeg skulle prøve at kigge, der kom noget ud at mine bryster og det ku vi begge to se...

Jeg er gravid i uge 22+2 og mine bryster er virkelig blevet store ift hvad de var inden jeg blev gravid, kan det virkelig passe der allerede kommer mælk ud?

Vi blev helt forbavsede begge to og følte os lige pludselig lidt mere gravide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja - det er rå-mælken der er ved at dannes...

 

Jeg måtte gå med amme indlæg i sidste halvdel af graviditeten, da jeg ligefrem begyndte at lække...

 

(Var under graviditeten ret glad for de tynde indlæg  fra Pigon (fåes bl.a. hos Matas, da de næsten er usynlige i bh'en))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tusind tak for svar, selvom det var lidt pinligt at spørge om ;) ku da godt være jeg skulle ha købt sådan nogen hjem for en sikkerheds skyld.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækkede også. Ikke hver dag, eller særlig meget. Men engang imellem kom der lige lidt råmælk ud haha. Jeg var helt chokket første gang det skete :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi blev også ret chokket eller hvad man skal sige da vi opdagede under sex igår :D men føler mig da lige lidt mere gravid nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tusind tak for svar, selvom det var lidt pinligt at spørge om ;) ku da godt være jeg skulle ha købt sådan nogen hjem for en sikkerheds skyld.. ;)

Det kan anbefales og en ekstra bluse og bh på arbejdet også.

Jeg havde den mest pinlige episode på mit arbejde, var højgravid om foråret så havde det ret varmt, så havde bare en tynd vente skjorte på på arbejdet og havde ikke selv opdaget noget da en af mine mandlige kollegaer siger, Lene jeg troede da ikke at du ammede endnu, jeg kigger ned og se 2 store våde cirkler på min skjorte, øv.

det blev til en hurtig shoppetur i frokostpausen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger er det helt normalt :)

Og ligesom leras har jeg prøvet at stå på arb med 2 store våde pletter på blusen på brysterne - det var dog efter fødslen imens jeg ammede. Så ja, en ekstra bluse kan anbefales!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var heller ikke langt henne før rå mælken kom <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor sjovt at høre jeres historier men også ret pinligt :D må vist hellere få købt nogen amme indlæg eller hvad de hed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Oh ja, jeg lækkede også! Især i badet og under sex. Jeg lækkede kun de første dage efter fødslen, siden har de holdt tæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med linket, tak :) Det er nu lidt mærkeligt under sex ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER