Backkat85

Eyelash extensions når man er gravid, må man det?

32 indlæg i dette emne

Min veninde har lige skrevet og spurgt om jeg vil med ned og have det, og det er jo fristende, da jeg er ved at være ret træt af at se så kedelig ud, fordi jeg jo ikke bruger makeup..

Men så er mit spørgsmål: Må man det eller skader det lige så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne det? Afsted med dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan laver man det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring og spørg kosmetologen om der er noget giftigt i.. Jeg ved at limen lugter krads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne det? Afsted med dig! :)

Ok, kan bare ikke finde ud af om man må når man ikke må bruge makeup osv? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan laver man det? :)

De bliver limet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring og spørg kosmetologen om der er noget giftigt i.. Jeg ved at limen lugter krads.

Ok, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må jo også gerne bruge make up i det hele taget.. Altså jeg brugte make up uden parabener og parfume :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville turde, men jeg er også ret kemi forskrækket :p jeg ville gå ud og bruge pengene på noget make up uden alt for meget skidt i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville turde, men jeg er også ret kemi forskrækket :p jeg ville gå ud og bruge pengene på noget make up uden alt for meget skidt i!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må jo også gerne bruge make up i det hele taget.. Altså jeg brugte make up uden parabener og parfume :)

Ok, hvor finder jeg det og hvad er det lige jeg skal kigge efter? Og ja, skal have det skåret ud i pap! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville turde, men jeg er også ret kemi forskrækket :p jeg ville gå ud og bruge pengene på noget make up uden alt for meget skidt i!

:ditto

Ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok hellere købe make up fra Nilens Jord eller lign mærker uden alt muligt i. Jeg tror ikke på at limen er sund...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvor finder jeg det og hvad er det lige jeg skal kigge efter? Og ja, skal have det skåret ud i pap! :)

Nilens jord er ret "rent" og kan købes i Matas. Og så er alt med astma og allergi mærket OK men tror ikke det er på make up :unsure

Af plejeprodukter kan jeg anbefale den hvide Matas natur, det jeg har prøvet er ret god kvalitet og gør ikke håret til hø eller ligger som en hinde på huden som nogle neutrale produkter gør. Og så er det tilmed til en ok pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok hellere købe make up fra Nilens Jord eller lign mærker uden alt muligt i. Jeg tror ikke på at limen er sund...

Ok, må jeg se på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nilens jord er ret "rent" og kan købes i Matas. Og så er alt med astma og allergi mærket OK men tror ikke det er på make up :unsure

Af plejeprodukter kan jeg anbefale den hvide Matas natur, det jeg har prøvet er ret god kvalitet og gør ikke håret til hø eller ligger som en hinde på huden som nogle neutrale produkter gør. Og så er det tilmed til en ok pris.

Ok, mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet fan af Clinique som også er uden parfume og parabener og som skulle være udviklet i samråd med hudlæger :) Det er dog ikke a&a mærket, som f.eks. noget matas natur er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet fan af Clinique som også er uden parfume og parabener og som skulle være udviklet i samråd med hudlæger :) Det er dog ikke a&a mærket, som f.eks. noget matas natur er.

Ok - Hvor er I seje :) Havde bare opfattet at man helst slet ikke skulle bruge make up :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - Hvor er I seje :) Havde bare opfattet at man helst slet ikke skulle bruge make up :)

Det er vel strengt taget også frarådet :chin: Men noget makeup er i hvert fald mere tilforladeligt end andet. Jeg droppede min parabene og parfumeproppede ansigtsrens, men jeg holdt fast i min mascara og indimellem også øjenskygge og lidt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel strengt taget også frarådet :chin: Men noget makeup er i hvert fald mere tilforladeligt end andet. Jeg droppede min parabene og parfumeproppede ansigtsrens, men jeg holdt fast i min mascara og indimellem også øjenskygge og lidt til.

Ok.. Jeg bruger mascara hvis jeg skal i byen, men bruger intet make up til dagligt. Tænkte bare at det jo var en nem måde at løse det på og blive pænere på, hvis det var ok med eyelash extensions :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Youngblood er også "rent".. Altså jeg brugte alt uden parabener og parfumer. Jeg farvede ikke hår, til gengæld spiste jeg slik og kage indimellem :D

Selvfølgelig skal man passe på med kemi osv, og synes det er godt, at du er opmærksom og opsøger viden. Når du så har den information, du har brug for, så mærk efter, hvordan du vil "leve" under din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Youngblood er også "rent".. Altså jeg brugte alt uden parabener og parfumer. Jeg farvede ikke hår, til gengæld spiste jeg slik og kage indimellem :D

Selvfølgelig skal man passe på med kemi osv, og synes det er godt, at du er opmærksom og opsøger viden. Når du så har den information, du har brug for, så mærk efter, hvordan du vil "leve" under din graviditet :)

Ja, ved det godt - og prøver også at sortere i hvad jeg vil undgå og hvad jeg vil se igennem fingre med, men synes det er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jane Iredale skulle også være uden skidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jane Iredale skulle også være uden skidt :)

Ok tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet fan af Clinique som også er uden parfume og parabener og som skulle være udviklet i samråd med hudlæger :) Det er dog ikke a&a mærket, som f.eks. noget matas natur er.

Jeg har også altid været vild med Clinque, og brugte det i mange år. Så prøvede jeg en ny Clinque creme, og slog MEGA ud. Så et eller andet sted, det er jo kemi man putter i hovedet lige meget hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER