Ema

opkast i 3. trimester

7 indlæg i dette emne

Nu har jeg ellers ikke kastet op siden 1. Trimester, hvor det var med mega kvalme osv.

Men nu har jeg to gange i den sidste uge kastet op helt uden noget som helst varsel. Ingen kvalme , ikke noget som helst. Fx i dag var jeg ved at tage overtøj på, da jeg pludselig måtte styrte ud på toilettet....

Og bagefter har jeg det fint . Er der andre der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, jeg begyndte også at kaste op igen i 3. trimester ;) Jeg gjorde det vistnok dog også lidt i 2. men det var alligevel klart værst i første og tredje. Og præcis som du siger, uden varsel i 3. :shooter

Sidste gang, jeg kastede op i graviditeten, var ca 4 timer inden Valdemar blev født.

Håber du slipper for mere opkast :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej, det var jo lige præcis det jeg ikke håbede at høre :shooter

 

krydser godt nok fingre far at det ikke er ved at starte op igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager, håber det bliver anderledes for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede også lidt op i 3,trimester. Slet ikke i samme omfang som i 1., heldigvis!

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men det er vel altid godt at vide at det er ikke helt unormalt at begynde at kaste op igen, men havde da godt nok håbet at den del var overstået.

Og så må jeg vel bare krydse fingre for at det ikke bliver så slemt, vil da absolut helst ikke have en gentagelse af første trimester, og at det holder sig til kun at ske når jeg er hjemme.

Kan da godt forudse krise, hvis det sker når jeg sidder i bilen eller er inde og handle for eksempel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet det et par gange her i 3. trimester... :)

Det har dog aldrig været med kvalme og madlede som jeg havde i 1. trimester og var årsagen til opkast...

De gange det er sket for mig, har det været herhjemme og i forbindelse med at tage sko og tøj på osv... når jeg har klemt maven for meget sammen! SÅ min teori er at det er fordi mavesækken lider af pladsmangel!...

Det har ikke været noget, der har generet mig! Og når jeg tager det stille og roligt så skete det ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER