mette34

Testhold uge 4

61 indlæg i dette emne

Hehe hvor betænksomt af ham :)

Er da spændt på om du står med 2 fine streger i morgen :bd :bd

Jeg kan også..Eller har kunnet ;)

Har 2 drenge fra et tidligere forhold.

Men nu må vi se hvad doktorlægemanden har at sige tirsdag :)

Er også spændt :).

Min krop psyker mig i hvert fald. Drømmer meget om babyer og om at jeg tager pos. Teste osv.

Ved snart ikke hvad jeg skal tro....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neg. Test i dag... Må se om jeg begynder at pletbløde i aften som de sidste gange....

Der er ikke andet for end at vente.... Og tage en test igen tirs. Eller ons.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neg. Test i dag... Må se om jeg begynder at pletbløde i aften som de sidste gange....

Der er ikke andet for end at vente.... Og tage en test igen tirs. Eller ons.

Hmm øv :(

 

Jeg krydser stadig fingre for dig :kram2

 

Nåede ikke selv at teste i dag, så det bliver i morgen inden håndværkerne kommer og inden lægebesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm øv :(

Jeg krydser stadig fingre for dig :kram2

Nåede ikke selv at teste i dag, så det bliver i morgen inden håndværkerne kommer og inden lægebesøg.

Fuck jeg har kvalme! Kunne mens. Ikke smart komme? Eller gi mig en pos. Test ..., så får jeg da ro på.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror mens. Er på vej. Jeg får lidt blod på papiret..., så tror den kommer helt i morgen :) så ved jeg hvor jeg står :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck jeg har kvalme! Kunne mens. Ikke smart komme? Eller gi mig en pos. Test ..., så får jeg da ro på.....

Hader så meget kvalme...Havde det tit da min cyklus var stabil på 33 dage...Altid 14 dage før mens kom :(

 

Tror mens. Er på vej. Jeg får lidt blod på papiret..., så tror den kommer helt i morgen :) så ved jeg hvor jeg står :)

Ikke fordi det er noget man fejrer ;)

Men ja så ved du hvor du står og så er det bare at prøve igen :kram2

 

Bruger du ÆL-test ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke brugt ægløsningstest siden jeg smed p- pillerne i starten af okt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh okay :)

 

Jeg brugte dem et par måneder sidste år og alt efter hvad min læge siger i morgen, starter jeg på dem igen.

Så er det lidt nemmere at gøre en ekstra indsats på det rigtige tidspunkt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik lidt ud fra mit ægløsningsslim og en app. Jeg har på min mobil, der står hvor man ca har ægløsning...

Så er ikke sikker på at vi ramte ægløsningen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøgte mig også med en app, men syntes ikke det spillede for mig :)

Derfor valgte jeg ÆL-test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Snydetestede i morges. Negativ. Snydetestede her til aften. Svag positiv test, men den består strakt-armtest (på trods af det ringe billede) :o

post-2598-0-67839100-1390243077_thumb.jp

Could it be?? Tog en test mere, og den får også en anelse farve, men ikke lige så meget. Må vist have tålmodighed til i morgen. Har masser af mensmurren, så egentlig jeg mest troet, at mens var lige på trapperne i dag. Det kan jo også godt være, at den er det.

Det er faktisk foruroligende, så let man kan tage 2 streger, bare fordi man har en bio med i baggagen for nylig :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Snydetestede i morges. Negativ. Snydetestede her til aften. Svag positiv test, men den består strakt-armtest (på trods af det ringe billede) :o

attachicon.gif20.01.14.jpg

Could it be?? Tog en test mere, og den får også en anelse farve, men ikke lige så meget. Må vist have tålmodighed til i morgen. Har masser af mensmurren, så egentlig jeg mest troet, at mens var lige på trapperne i dag. Det kan jo også godt være, at den er det.

Det er faktisk foruroligende, så let man kan tage 2 streger, bare fordi man har en bio med i baggagen for nylig :blink

Uhh det er jo vildt spændende :D

 

Er det længe siden med den bio ?

 

Jeg krydser fingre for 2 rigtig fine streger i morgen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det er jo vildt spændende :D

 

Er det længe siden med den bio ?

 

Jeg krydser fingre for 2 rigtig fine streger i morgen :bd

 

Det er vist et par måneder siden.

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist et par måneder siden.

Tak :)

Så lidt :)

Glæder mig til update i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Snydetestede i morges. Negativ. Snydetestede her til aften. Svag positiv test, men den består strakt-armtest (på trods af det ringe billede) :o

20.01.14.jpg

Could it be?? Tog en test mere, og den får også en anelse farve, men ikke lige så meget. Må vist have tålmodighed til i morgen. Har masser af mensmurren, så egentlig jeg mest troet, at mens var lige på trapperne i dag. Det kan jo også godt være, at den er det.

Det er faktisk foruroligende, så let man kan tage 2 streger, bare fordi man har en bio med i baggagen for nylig :blink

Jeg kan godt se den, hvornår forventede du mens? Jeg tænker om det kunne være endnu en bio? Håber jeg ikke, det kunne da være dejligt, hvis Mads skal være storebror :wub :kiss

En bio er vel også helt ude af kroppen? Så den burde da ikke give udslag.. Jeg tester i hvert fald negativ ovenpå min bio i sidste uge ;) Mangler sidste blodprøve, hvor HcG forhåbentlig er helt i bund. Skulle have taget den i dag, men er så blevet syg, så må vente til jeg er frisk igen, forhåbentlig i morgen eller onsdag ;)

Glæder mig til en Update fra dig :kram2

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den, hvornår forventede du mens? Jeg tænker om det kunne være endnu en bio? Håber jeg ikke, det kunne da være dejligt, hvis Mads skal være storebror :wub :kiss

En bio er vel også helt ude af kroppen? Så den burde da ikke give udslag.. Jeg tester i hvert fald negativ ovenpå min bio i sidste uge ;) Mangler sidste blodprøve, hvor HcG forhåbentlig er helt i bund. Skulle have taget den i dag, men er så blevet syg, så må vente til jeg er frisk igen, forhåbentlig i morgen eller onsdag ;)

Glæder mig til en Update fra dig :kram2

:bd

 

Haha jamen jeg forventer først mens fra i morgen til senest fredag, så jeg er monster tidligt ude men meget sensitiv test :D

Og det kan jo sagtens være endnu en bio under opsejling. Også derfor jeg har rigeligt med ro på lige nu :) Må vente og se lidt an...

Min bio var jo for flere måneder siden, og der gik kun en dags tid, efter jeg var begyndt at bløde, til den ikke længere gav udslag på testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jamen jeg forventer først mens fra i morgen til senest fredag, så jeg er monster tidligt ude men meget sensitiv test :D

Og det kan jo sagtens være endnu en bio under opsejling. Også derfor jeg har rigeligt med ro på lige nu :) Må vente og se lidt an...

Min bio var jo for flere måneder siden, og der gik kun en dags tid, efter jeg var begyndt at bløde, til den ikke længere gav udslag på testen.

:bd :bd : bd spændende om der er positivt nyt i morgen! (?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen...

Så bliver det spændende hvad lægen siger ang prøverne.

Hav en god dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen...

Så bliver det spændende hvad lægen siger ang prøverne.

Hav en god dag :kram2

Er spændt på hvad lægen siger...

Her har jeg ikke set blod siden i går eftermiddag ... Og jeg syntes at jeg kan mærke at det arbejder dernede... Så ku mens. Ikke bare komme?

Hader det her cirkus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Snydetestede i morges. Negativ. Snydetestede her til aften. Svag positiv test, men den består strakt-armtest (på trods af det ringe billede) :o

20.01.14.jpg

Could it be?? Tog en test mere, og den får også en anelse farve, men ikke lige så meget. Må vist have tålmodighed til i morgen. Har masser af mensmurren, så egentlig jeg mest troet, at mens var lige på trapperne i dag. Det kan jo også godt være, at den er det.

Det er faktisk foruroligende, så let man kan tage 2 streger, bare fordi man har en bio med i baggagen for nylig :blink

Er spændt på at høre nyt fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv test indenfor tid - på trods af, at det ikke var morgenurin, og at jeg lige havde tisset 30 min. forinden. Eeej men tør bare ikke juble, før mens ikke er kommet... den næste uge bliver nervepirrende. Menssmerter er dog væk her til morgen. Har nogle jag i livmoderområdet indimellem, men ikke noget, jeg ville have tænkt over ellers...

 

post-2598-0-26980700-1390293828_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv test indenfor tid - på trods af, at det ikke var morgenurin, og at jeg lige havde tisset 30 min. forinden. Eeej men tør bare ikke juble, før mens ikke er kommet... den næste uge bliver nervepirrende. Menssmerter er dog væk her til morgen. Har nogle jag i livmoderområdet indimellem, men ikke noget, jeg ville have tænkt over ellers...

21.01.14.jpg

Jeg tror på den :glad :glad

Hæng så ved, du bette :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på den :glad :glad

Hæng så ved, du bette :bd :bd

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positiv test indenfor tid - på trods af, at det ikke var morgenurin, og at jeg lige havde tisset 30 min. forinden. Eeej men tør bare ikke juble, før mens ikke er kommet... den næste uge bliver nervepirrende. Menssmerter er dog væk her til morgen. Har nogle jag i livmoderområdet indimellem, men ikke noget, jeg ville have tænkt over ellers...

 

attachicon.gif21.01.14.jpg

Jeg tror på det :glad

 

Så skal spiren bare blive hvor den er :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER