AnjaP85

Behandling i januar måned

17 indlæg i dette emne

Ville om andre er igang med behandling her efter julen?

Jeg selv har fået min først IUI-H i starten af december, som desværre ikke gave en ekstra julegave. Men vi valgte og starte med hormonbehandling med det samme som betyder at vi på mandag skal insemineres for 2. Gang håber at der denne gang er succes ved det :)

Hvordan går det hos jer andre og hvad er status :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er pt på nedregulering og regner med at skulle have æg ud i slutningen af januar/starten af februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til forsamtale i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på mens. Efter ppiller behandling, som forhåbentlig kan udstøde slimhinden, og så er det igang med IUI.. Jeg glæder mig, for jeg er total baby-bummelum...arggghhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forventer insimininering i februar.

Held og lykke til alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortsætter med en æl sprøjte igen i næste uge og ser endnu engang om vi selv kan....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at der sker noget for jer på forskellige måder. Har på denne side fundet ud hvor stor forskel der er på behandlingsforløb, men er selvfølgelig meget naturligt eftersom at vi alle er meget forskellige ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at skulle starte insemination, når min mens kommer næste gang, så det bliver sidst i januar eller først i februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu været til forsamtale på klinikken, fik en snak, taget blodtryk, tjekket 'down under', blodprøver etc.

Manden havde en smule nedsat SK, og de kunne se, at jeg havde lidt for højt blodtryk og måske hypotherose (stofskiftelidelse hvor man producerer for mange antistoffer). Sidstnævnte kan være grunden til, at der ikke er sket noget før, da det påvirker hormonerne… det gjorde i hvert fald, at behandlingen bliver stoppet, indtil Rigshospitalet har tjekket, og giver grønt lys for at vi fortsætter vores behandling. Hvis de ikke gør, kan det betyde, at jeg skal igennem et langt forhandlingsforløb, før de vil lade os fortsætte behandlingen på klinikken :/

 

Skal derind d.28. januar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu været til forsamtale på klinikken, fik en snak, taget blodtryk, tjekket 'down under', blodprøver etc.

Manden havde en smule nedsat SK, og de kunne se, at jeg havde lidt for højt blodtryk og måske hypotherose (stofskiftelidelse hvor man producerer for mange antistoffer). Sidstnævnte kan være grunden til, at der ikke er sket noget før, da det påvirker hormonerne… det gjorde i hvert fald, at behandlingen bliver stoppet, indtil Rigshospitalet har tjekket, og giver grønt lys for at vi fortsætter vores behandling. Hvis de ikke gør, kan det betyde, at jeg skal igennem et langt forhandlingsforløb, før de vil lade os fortsætte behandlingen på klinikken :/

 

Skal derind d.28. januar...

Jeg krydser fingre for det bedste....❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for det bedste....❤️

 

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Det er  hypothyreose! Lavt stofskifte aka stofskiftesygdom. Det forklarer dog en del symptomer, jeg har haft på det sidste, men det er dog symptomer, der kan skyldes så meget andet.

Det betyder, at vores fertilitetsbehandling stopper, før den overhovedet rigtig begyndte :(

 

Skal nu på en medicinkur, og ind til blodprøve tjek-ups de næste kommende måneder, og vi får ikke lov til at fortsætte, før medicinen virker.

Dvs. at der nu kan gå alt fra 3 måneder til 1år (hvis vi er uheldige), før vi kan fortsætte PB.

 

:bye 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang med vores 3. IUI- førsøg, er lige blevet insemineret idag, vi valgte at have en pause i december, så kroppen kunne få lidt ro ovenpå to mislykkeds forsøg. jeg har så også været på baby klister siden den 1.1, hvor jeg får 10 dråber 3 gange om dagen i lidt saft, men nu hvor jeg er blevet insemineret skal jeg op på 6 gange om dagen.

 

Held og lykke til jer andre der er i behandling:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diamanter- Hvor er det træls for jer håber ikke der går så længe inden i kan komme videre i behandling.

Det er heldigt vi trods alt har et samfund hvor vi kan få hjælpen, og at de tages deres forhåndsregler inden se starter. Jeg selv har skulle tabe mig inden, så ved hvor træls ventetiden er.. Krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annicasj - spændende om det virker 3. Gang. 3 gang er lykkens gang. Vi er også igang med vores 3. Forsøg og forventer insemination i stArten af næste uge ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang med vores første IVF forsøg og skal have ÆU i dag :)

Kram til digndiamanten :kram Ventetid er aldrig sjov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER