FruHL

FruHLhjemmerul behandling POSITIV TEST EFTER 6 UGE

126 indlæg i dette emne

Her til morgen er testen igen negativ.

 

Jeg kontaktede CFC og de kunne fortælle mig at jeg skal tage det med ro for håbet er der endnu :)

 

Så spurgte jeg hvis den stadig er negativ den 29/1 hvornår kan jeg få taget måling af hcg via blodprøve og det kunne jeg samme dag den 29/1 så er glad for at vide at der er mulighed for at måle den så hurtigt :)

 

Symptomer med niv, ømhed er aftaget og jeg har haft meget boble boble i underlivet her til morgen  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil høre jer om I vil dele ud af jeres tanker og erfaringer med inseminering  IUI :)

 

Vi overvejer om at vælge insemination hvis vi ikke venter os nu.

 

Det skal være med min mands  :cell men jeg kan ikke lade være med at spekulere over hvad nu hvis de ved en fejl kommer til og tage en andens???? Ved de har procedurer for hvordan sådan noget foregår men hvad nu hvis????

 

Jeg er nervøs for at jeg vil komme til at gå i 9 måneder og spekulere på om de har taget fejl og det synes jeg ikke vil være rart :(

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh håber den er positiv...❤️ jeg var igennem IUI H, som er med partnerens sæd...og de har jo super skærpet procedure omkring det, og dobbelt tjek hele vejen, ved ikke helt præcis i praksis. Han afleverede sæd om morgen, hvor væsken renses fra. Glasset har navn og cpr. Nr når han aflevere sæden, og rensesog kommer i ny beholder med samme Info... Og tjekkes op med dig ved selve insermingeringen..

Jeg er sikker på at det er sket, få hvis overhovedet i DK, ellers ville man høre om det i pressen...

Så det skal du ikke bekymre dig om ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh håber den er positiv...❤️ jeg var igennem IUI H, som er med partnerens sæd...og de har jo super skærpet procedure omkring det, og dobbelt tjek hele vejen, ved ikke helt præcis i praksis. Han afleverede sæd om morgen, hvor væsken renses fra. Glasset har navn og cpr. Nr når han aflevere sæden, og rensesog kommer i ny beholder med samme Info... Og tjekkes op med dig ved selve insermingeringen..

Jeg er sikker på at det er sket, få hvis overhovedet i DK, ellers ville man høre om det i pressen...

Så det skal du ikke bekymre dig om ❤️

Håber også den er positiv :7himmel

Jeg vil høre lægen om min mand kan være med fra han aflevere :cell  og indtil den skal op    :P

Ja det vil sikkert være i medierne men har ikke fundet frem af tilfælde herhjemme :)

Stoler 110% på min læge men hvad hvis det er dem som sidder i lab bytter glas eller  :cell

Ihhhh altså tankerne kører bare derudaf  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ska ikk være bekymret for at der sku være byttet om. Jeg har været i praktik i et laboratorium hvor de analyserer dem. Der er virkelig skrappe procedurer og kontrol for arbejdet med det. Der hvor jeg var, tog man kun en prøve af gange og analyserede den færdig. Ikke noget med at ha gang i flere på en gang og der var både manden og kvindes navn og cpr. Nr på alle de glas der sku bruges.

Jeg har selv været igennem iui og der bad de mig om at sige mit eget navn og cpr plus mandens. Er en ting forkert, så undersøger de fejlen.

Så tro på at de overholder deres procedurer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ska ikk være bekymret for at der sku være byttet om. Jeg har været i praktik i et laboratorium hvor de analyserer dem. Der er virkelig skrappe procedurer og kontrol for arbejdet med det. Der hvor jeg var, tog man kun en prøve af gange og analyserede den færdig. Ikke noget med at ha gang i flere på en gang og der var både manden og kvindes navn og cpr. Nr på alle de glas der sku bruges.

Jeg har selv været igennem iui og der bad de mig om at sige mit eget navn og cpr plus mandens. Er en ting forkert, så undersøger de fejlen.

Så tro på at de overholder deres procedurer.

Tusind tak Ria :)

Det beroligende at de tager en af gangen :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos lægen og fik opereret bylden av av  Lægen sagde at bylden ikke kom grundet hormoner.

Her til aften har jeg mega hovedpine niv i underlivet er tilbage brysterne spænder og humøret er sur og ked af det så tænker mens er på trapperne :(

 

Jeg er så pibet idag :boo  :boo  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos lægen og fik opereret bylden av av  Lægen sagde at bylden ikke kom grundet hormoner.

Her til aften har jeg mega hovedpine niv i underlivet er tilbage brysterne spænder og humøret er sur og ked af det så tænker mens er på trapperne :(

 

Jeg er så pibet idag :boo  :boo  

 

Æv :( Håber du har det bedre i morgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kan godt forstå du er pivet... Kram og knus til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, testdag i morgen, hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor vi går og krydser fingre for dig❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :( Håber du har det bedre i morgen :kram

Tak :)

Ja det er meget æv men testdagen er imorgen og jeg er næsten 99,9% sikker på min mens kommer idag eller imorgen for har meget meget niv og jag i underlivet og brystspændinger det er godt nok ikke de symptomer jeg kan forbinde med min mens men tænker på at hormonerne bestemmer farten.

Har ellers mange smerter op til mens og under mens men nu er der niv og jag. 

Nu har vi talt manden og jeg om tingene så synes humøret er blevet bedre :) Vi må tage en dag af gangen og vil sige at jeg har ikke fortryd jeg har været  :badgirl  og testet før tid :)

:kram

 

Øv kan godt forstå du er pivet... Kram og knus til dig

Tak :) Det har hjulpet og tale med manden og  :boo på hans skulder :) Men nu konen glad igen hold da op hormon - monster man bliver under behandlingen og ventetiden  :lolhit

 

Tusind tak :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg også haft mine tudeture... Men godt at høre I har talt, og humøret er bedre... Og det skal nok lykkedes hvis ikke denne så måske næste..Bare hold ud..

Vi har talt om man nok får ture op og ned selvom man snydetester...det kørere jo i tankerne hele tiden, og aflæsning af kroppens signaler og reaktioner... Så jeg kommer også til at teste før, nu ser det dog ud som om jeg skal have ÆL sprøjte, så kan derfor ikke vise falsk positiv... Men puh den ventetid.... Men håb er lysegrønt og har det endnu også for jer... Tænker på dig og krydser for imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg testet også her til morgen den er bragende negativ.

Nu har mens symptomerne taget til så mens er her i løbet af dagen eller imorgen men så tager vi en tur til :)

 

Jeg tester igen imorgen inden jeg ringer til lægen om ny tid for at sige vi klar igen :)

 

Vil høre om hvordan foregår behandlingen så igen?

Er det på mens tredie dag og hvad sker der så får man piller eller sprøjte igen og hvornår gør man det skal nok ikke have provera nu når mens er på vej er det pregotime engang til og puregon og ovitrelle?

Eller er det det samme procedure som sidst :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg testet også her til morgen den er bragende negativ.

Nu har mens symptomerne taget til så mens er her i løbet af dagen eller imorgen men så tager vi en tur til :)

 

Jeg tester igen imorgen inden jeg ringer til lægen om ny tid for at sige vi klar igen :)

 

Vil høre om hvordan foregår behandlingen så igen?

Er det på mens tredie dag og hvad sker der så får man piller eller sprøjte igen og hvornår gør man det skal nok ikke have provera nu når mens er på vej er det pregotime engang til og puregon og ovitrelle?

Eller er det det samme procedure som sidst :)

Øv, men du virker positiv❤️det er dejligt...det bliver lidt anderledes, da mens så ikke skal have hjælp på vejen.. Men ellers ved jeg ikke..

En masse gode tanker til dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men du virker positiv❤️det er dejligt...det bliver lidt anderledes, da mens så ikke skal have hjælp på vejen.. Men ellers ved jeg ikke..

En masse gode tanker til dig....

Tak :)

 

Er også glad idag og holder fast i positiviteten og håber på det lykkes i næste måned :) 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den røde dame meldt sig? Håber næste forsøg giver to streger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den røde dame meldt sig? Håber næste forsøg giver to streger :bd

Nej hun har ikke meldt sig for har haft dialog med hende  :lol

Jeg har testdag imorgen og testen kan umuligt blive positiv imorgen nu når den var bragende negativ her til morgen så ja håber på at næste forsøg giver to streger :)

Det kan godt være vi kommer til at følges eftersom du har fået dig en henvisning :loveshower 

  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hun har ikke meldt sig for har haft dialog med hende  :lol

Jeg har testdag imorgen og testen kan umuligt blive positiv imorgen nu når den var bragende negativ her til morgen så ja håber på at næste forsøg giver to streger :)

Det kan godt være vi kommer til at følges eftersom du har fået dig en henvisning :loveshower

  :kram

 

Håber du snart har afklaring :) Ja, det kunne da være hyggeligt, hvis vi begge snart fik to streger :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du snart har afklaring :) Ja, det kunne da være hyggeligt, hvis vi begge snart fik to streger :glad :bd

Glæder mig til imorgen og har allerede gjort mail klar til lægen om hvordan vi kommer igang igen :)

Ihhh glæder mig til vi får vores 2 streger  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er ikke vendt natten over? Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er ikke vendt natten over? Knus

nej desværre  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fået aftalt en ny plan for opsætning af de næste æg? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde testdag 29/1 som vi utålmodigt ventede på.

 

Denne blev taget om morgenen og var negativ.

Jeg kontaktede klinikken og fik besked på først at vente og se tiden an og teste igen eller kontakte dem når mens kom.

 

Igen utålmodig og følte at jeg ikke fik svar på hvad og hvorfor så skrev til Svend som ringede tilbage og sagde jeg skulle komme ind på klinikken og få målt hcg via blodprøve. Resultatet var Negativ.

 

Da jeg ikke har fået mens endnu så sagde sygeplejersken at jeg skal teste igen på lørdag hmmmm forvirrende for kan ikke tro testen pludseligt kan blive positiv lørdag.

Hvis mens ikke er kommet og testen fortsat er negativ skal jeg ringe ind lørdag eller mandag så skal vi finde ud af om jeg skal scannes for at finde ud af hvad der sker.

 

Jeg har fortsat jag og niv i underlivet og brysterne er spændte og stikker det er ikke hvad jeg oplever når jeg skal have mens

Igår har jeg haft voldsomme smerter i underlivet efter manden og jeg hyggede av av

 

Tusind tak for jeres støtte  :kram

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ægget bare er en langsom starter så :kram

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER