fruandersen1

hvad siger i?

6 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er i tvivl nu! - Er jeg gravid?

Min menstruation skulle være kommet d. 27, men der er stadig intet! 
Min sidste menstruations første dag var d. 1 dec. Mig og min kæreste havde ubeskyttet sex d. 12 og 13 december, han kom oppe i mig begge gange.
Har taget 4 valmed tester nu, og de viser alle negative! :s 

Mine symptomer:

Kvalme: Er jeg heldigvis sluppet lidt af med!

Ondt i lænden: Idag har været den værste dag! Var nød til at holde 45 minutters pause fra arbejde, pga det gjorde så ondt. ( har et kontorjob, så jeg sidder ned.)

Hovedpine: Er der af og til

Træthed: Er i den grad noget jeg døjer med!

Svimmelhed: Især når jeg rejser mig for hurtigt op, og det er hvergang!

Ondt for neden: Får nogle gange de der mens agtige smerter, men som sagt er der ingen mens!

Ømme bryster: Har jeg osse, men kun meget lidt, også er det kun omkring vorterne




Hvad mener i?
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis dine teste er negative, så ville mit bud desværre være, at din mens bare er forsinket :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis testene er negative tror jeg ikke at du er gravid... Medmindre du først kan teste sent positivt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tog de to første for tidligt.. de sidste to, tog jeg for 3 dage siden. Men holder hovedet højt, for for 3 år siden, da min tante ventede min yngste kusine, testede hun også negativ 6 gange med valmed, også tog hun en clearblue, og der var den positiv.. så det kan gå begge veje. er bare øv over hvis den er forsinket, så ved man jo ikke hvornår den kan komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøv at teste igen niveauet af hcg kan ændre sig meget på 3 dage.

Men dine symptomer kan sagtens være kroppen der spiller dig er puds fordi du så gerne vil være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt et andet mærke test :)

Jeg har selv haft blandede oplevelser med valmed, dog har en negtiv altid været negativ.. men har haft falsk positiv med valmed... :/ så dem stoler jeg ikke en dyt på...

Giv kroppen lidt tid... :) Er din cyklus normalt meget regelmæssig? ellers vil jeg sige at det jo sagtens kan være en lidt længere cyklus i denne omgang?

Krydser fingre for dig/jer :) men prøv at slå tankerne lidt væk fra det... alle de symptomer du beskriver, kan desværre sagtens komme når man håber på en graviditet... kroppen er en finurlig ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER