My love

Kan jeg have været gravid?

4 indlæg i dette emne

For nogle måneder siden vågnede jeg ved jeg havde meget ondt samtidig med at jeg svedte pga smerten.

Det var værre end menstruation smerter.

Da jeg rejser mig kan jeg mærke noget glider ud af mig. Går på wc og der ligger nogle meget store klumper i bindet. Jeg lægger mig igen og efter en halv time er det det samme der gentager sig.

Efterfølgende har jeg hverken ondt eller noget. Og min menstruation fortsætter.

Jeg ringer til lægen for at høre om jeg skal være bekymret men det mener hun ikke. Det var muligvis slimhinden er var kommet ud. Men det var altså meget voldsomt og har ikke oplevet før jeg har haft så meget der kom eller det gjorde så ondt.

Forinden havde jeg haft nogle dage hvor vi havde sex men ppiller ikke har virket da jeg har haft diarre og opkast. Så min mistanke går på det var en graviditet som kroppen udstødte. Men hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, alt er vel muligt, men hvis du har haft ubeskyttet sex 1-2 uger forinden og evt var blevet gravid ved dette, ville "barnet" jo stadig være på celle stadie ved din mens, og dermed alt alt for lille til at du overhoved ville kunne se det med det blotte øje, så de klumper har hvertfald ikke været noget barn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, alt er vel muligt, men hvis du har haft ubeskyttet sex 1-2 uger forinden og evt var blevet gravid ved dette, ville "barnet" jo stadig være på celle stadie ved din mens, og dermed alt alt for lille til at du overhoved ville kunne se det med det blotte øje, så de klumper har hvertfald ikke været noget barn...

Det er vist sket en til to måneder før. Men har ikke selv tænkt over det. Ville i hvert fald ikke have haft sex hvis jeg var bevidst om det. Men har bare ikke oplevet der kommer den størrelse klumper og så det samtidig gør sindsyg ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker for mig næsten hver måned når jeg ikke tager mini-piller... Så det du beskriver er min helt almindelige mens... Bortset fra at det altid sker de sidste dage af mens.

Men derfor kan det jo godt have været en bio for dig :-) men det behøver ikke være det

Jeg har aldrig før oplevet det. Jo bitte små en enkelt gang i mellem. Men dem her var store, så blev virkelig bekymret. Og så at det gjorde så ondt samtidig.

Men virkelig underligt var det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER