chris27

Ægløsning

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen, 

 

Kan sikkert finde svar på dette på nettet, men tænkte at jeg ville hører jer her inde.

Min forlovede og jeg er igang med baby projekt og er begyndt at tage ægløsningstests.

 

Den jeg tog i den var "næsten" perfekt. Det vil sige begge streger var næsten lige tydelige. Nu er det sådan at min forlovede arbejder i butik og med alt det udsalg der er i øjeblikket, så er han mere eller mindre ikke hjemme før Nytårs dag. :( 

 

'Vil det da sige at det er kørt løb for denne ægløsning, eller er der stadig et lille håb for at vi kan remme den på tirsdag?, 

 

Han arbejder 15-16 timer om dagen for tiden i øjeblikket, så vi ses næsten ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis I ikke får sexet før tirsdag, så er jeg bange for, at det kan være for sent.. Medmindre testen første bliver helt positiv mandag, så er det ikke for sent :) Kunne der ikke klemmes bare er lille put ind :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også ægløsningstest her hjemme.. vi gik ikke så meget op i hvornår den var 100% positiv, men mere hvornår den var ret tydelig, og så stoppede jeg med at teste. for så var det jo bare 'at komme igang' :hump :D  Den ægløsning vi blev gravide ved, havde vi sex 1 gang dagligt, 8 dage i streg. da jeg så tog en ægløsningstest igen efter de 8 dage, var stregen blevet usynlig igen..

Så se, om I ikke kan sexe lidt, selvom manden er træt efter arbejde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER