Venus

Zoneterapi

7 posts in this topic

Har nu endelig taget mig sammen og fået en tid til zoneterapi i håb om at det kan hjælpe i vores kamp.

Er spændt på om det virker..

Starter behandling igen til januar/februar :)

Vil mene at du godt kan glæde dig :)

Det tog mig lang tid før jeg tog mig sammen til at kontakte en zoneterapeut, men jeg har ikke fortrudt det - det har ikke haft den ønsket positive virkning på fertilitetsbehandlinger endnu men det har givet mig vildt meget ro på, hvilket i den grad også har været tiltrængt :)

Håber det bliver godt for dig :)

Annonce ♥

Jeg fik zoneterapi i mit 3. ICSI forsøg. Fik behandling både før og efter ægoplægning og jeg blev gravid i det forsøg så kan kun sige god for det :) :)

Håber det giver lykke hos dig også :)

Annonce ♥

Fik mig endelig taget sammen i dec mdr :)

En lille uge efter kom mens ! :) bum! Ellers gået 3 mdr siden sidste mens) så wow :) skal igen :) og vil helt klart forsætte så må håbe det hjælper :)

Annonce ♥

Jeg havde god glæde af zoneterapi og akupunktur, da vi forsøgte at lave M. - første gang vi brugte det, blev jeg gravid.  Vi har talt om, at vi vil forsøge, om jeg kan få en tid til zoneterapi igen denne gang, i håbet om endnu en lækker bebs :) Måske jeg skulle få fat i zoneterapeuten i dag, nu hvor jeg er hjemme og har muligheden for det ;)

Annonce ♥

Var der igen idag. Og skal igen en uge inden ægløsningen. Så sys det er lidt spændene.

Om ikk andet så nyder fusserne det :D

Var det i første forsøg med zoneterapi den var der ? :)

Jeg havde god glæde af zoneterapi og akupunktur, da vi forsøgte at lave M. - første gang vi brugte det, blev jeg gravid. Vi har talt om, at vi vil forsøge, om jeg kan få en tid til zoneterapi igen denne gang, i håbet om endnu en lækker bebs :) Måske jeg skulle få fat i zoneterapeuten i dag, nu hvor jeg er hjemme og har muligheden for det ;)

Annonce ♥

Var der igen idag. Og skal igen en uge inden ægløsningen. Så sys det er lidt spændene.

Om ikk andet så nyder fusserne det :D

Var det i første forsøg med zoneterapi den var der ? :)

Det er uden tvivl god velvære og selvforkælelse :)

Det var første forsøge med zoneterapi :) Hun hjalp min mens på vej efter en MA (og udskrabning) også kom jeg derned omkring ÆL - også var der bare at vente ;)

Manden har lige bedt mig ringe og høre efter en tid til mig i næste uge, så hvis det flasker sig, så prøver vi med det som hjælp :) Jeg fik det ikke gjort i går, tænkte vi kunne prøve selv een gang til ;) :D

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now