Frk.Lind

Ægløsning allerede?!

6 indlæg i dette emne

Jeg fik lavet en udskrabning i midten af november pga et vindæg og har lige haft første menstruation som sluttede i fredags. Varede cirka fem dage. Og jeg har følt en niven i mit underliv idag, så tog en ægløsningstest og den viser da at min ægløsning allerede er på vej gør den ikke? Der går måske et par dage før den er helt tydelig test stregen?

 

post-7965-0-87174100-1387200366_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ifølge min P tracker lite app skulle jeg dog først have ægløsning d. 23, derfor jeg er lidt forvirret. Men ens cyklus kan vel godt ændre sig efter en graviditet og udskrabning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved har man altid LH i blodet, men indholdet af LH stiger kraftigt lige op til ÆL. De fleste vil derfor altid kunne få en svag streg på en ÆL-test. Den er først tæt på positiv når stregerne er næsten lige tydelige :)

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh okay :) Vidste jeg ikke. Første gang jeg prøver en ægløsningtest, plejer nemlig altid at kunne mærke når jeg har det, men tænkte at for en sikkerhedsskyld ville jeg teste denne gang, da der kan være uorden i min cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh okay :) Vidste jeg ikke. Første gang jeg prøver en ægløsningtest, plejer nemlig altid at kunne mærke når jeg har det, men tænkte at for en sikkerhedsskyld ville jeg teste denne gang, da der kan være uorden i min cyklus :)

 

Det forstår jeg godt. Du kan evt. bare blive ved med at teste hver dag, så burde du kunne se når den pludselig bliver kraftigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har altid LH i hormonet, nogle kvinder lidt mere end andre, derfor nogle kvinder kun kan få en streg på deres ÆL test når de er langt fra ÆL.
Mine tests ligner den du har lavet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER