Susanne

50% på T2H!

8 indlæg i dette emne

Vil bare lige informere om, at der er 50% på ALT Ticket2Heaven hos heaven4kids.dk til og med søndag - og gratis fragt. Det er primært overtøj, men der er virkelig meget og størrelsesudvalget er stort :)

(husk det er lidt stort i størrelserne)

 

Og der er også 25% på ALT legetøj hos BabySam i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare lige informere om, at der er 50% på ALT Ticket2Heaven hos heaven4kids.dk til og med søndag - og gratis fragt. Det er primært overtøj, men der er virkelig meget og størrelsesudvalget er stort :)

(husk det er lidt stort i størrelserne)

 

Og der er også 25% på ALT legetøj hos BabySam i weekenden :)

Tak, elsker 50% eller derover. Så føler man altså, man får noget for pengene.

Har selv lige fået mail fra dem, må ind og kigge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man skal shoppe flyverdragt til næste år allerede? Spørgsmålet er bare hvilken størrelse når han er fra august og ret stor... Tænker 86?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet i drengefarver i 86, så det gav sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JustMe, jeg tror altså godt at du kan kigge på 80. William er jo ligeså lang som Aron (76 cm for 2,5 uge siden) og han har en i 80 og den er rigelig lang. Faktisk lige til den lange side nu, men jeg tænker at engang efter jul er den fin. Og tror sagtens han passer den vinteren over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville du så købe 86 til næste år? Jeg tør slet ikke spå om hvilken størrelse vi skal have til næste år, men jeg tænker umiddelbart 92. Er det vanvittigt? Men jeg køber ikke nu alligevel, T2H i Ringsted har anyways 50 % på alt til latenight salg i efteråret, så jeg køber bare der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, vi skriver på samme tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad endelig være med at købe forud :-)

Poderne vokser ikke lige meget alle måneder af året, og der kan være noget med lange ærmer/for korte ben osv. Endelig kan pasformen være helt ved siden af, så jeres barn slet ikke kan bevæge sig frit.

(Siger en der fik brugt overtøj, i rette størrelse men forkert pasform, så vi endte med alligevel at købe)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER