TiaK

Anbefal et bord-stolesæt

5 indlæg i dette emne

Vi har bestemt os for at Erica ønsker sig et bord og to stole i julegave, hvilket mine forældre gerne vil give hende. De har nævnt de vil købe det fra Bilka (349,-), hvilket jo egentlig er ganske udemærket/neutralt - men jeg kan ikke lade være med at tænke på at der sikkert er nogle super fine sæt derude!

 

37510400040_1_l.jpg

 

Hvilket har I/hvilket kunne i godt tænke jer, jeres barn havde? Hit med links!! Max 500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har det fra bilka og er meget godt tilfredse. Det er 2 år gamle og stadig helt pæne som dengang synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har godt nok kun en stol indtil videre, men Filippa ønsker sig bord og en stol mere til jul - Det er Kritter fra IKEA. Hun har haft stolen længe og den er stadig fin. Mener det er 89,- for stolen og 129,- for bordet og det fås i 2-3 farver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har godt nok kun en stol indtil videre, men Filippa ønsker sig bord og en stol mere til jul - Det er Kritter fra IKEA. Hun har haft stolen længe og den er stadig fin. Mener det er 89,- for stolen og 129,- for bordet og det fås i 2-3 farver.

Er med på det hold :) Melissa er super glad for hendes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestemt os for at Erica ønsker sig et bord og to stole i julegave, hvilket mine forældre gerne vil give hende. De har nævnt de vil købe det fra Bilka (349,-), hvilket jo egentlig er ganske udemærket/neutralt - men jeg kan ikke lade være med at tænke på at der sikkert er nogle super fine sæt derude!

 

37510400040_1_l.jpg

 

Hvilket har I/hvilket kunne i godt tænke jer, jeres barn havde? Hit med links!! Max 500 kr.

Marius får dette sæt i julegave af sin mormor og morfar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER