Guest Felixmor

Stop i vs

6 indlæg i dette emne

Vi er jo flyttet og Felix skal stoppe i vs. den 17/12.

 

Har I en ide om hvad jeg skal gøre ved hans pædagoger. Han er speciel glad for den ene pædagog og hende, der laver mad. Hvad ville I gøre.

 

Overvejer at købe en æske chokolade, pædagogerne skal dele men kan man give de 2 han har en særlig tilknytning til noget uden at give resten noget?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med en æske fælles chokolade og et julekort til de to, han er særlig glad for ? Evt kan han tegne på den ene side, og så kunne I skrive en hilsen på den anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med mindre der er tale om et helt ekstraordinært tæt bånd, ville jeg ikke give en eller 2 pædagoger mere end de andre i gave. Men jeg synes godt I kan hive de pågældende pædagoger til side og sige tak personligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, der er noget specielt daarligt i at give de saerlige personer en saerlig opmaerksomhed. Det er kun hjerteligt og aerligt. I mine oejne er der jo tale om voksne mennesker, som forhaabentligt har laert at alle ikke er lige med lige paa. Jeg ville helt klart gaa ind for en aeske chokolade til deling eller en kage, eller hvad nu, men hvis I har noget saerligt til saerlige personer, saa staar det frit for at give dem noget saerligt ved siden af - der har jo vaeret toppen af poppen for jeres barn  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber en æske chokolade til deling og så får total ynglings pædagogen der har været enestående en æske merci og så hjælper Felix mig med at skrive et personligt kort til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber en æske chokolade til deling og så får total ynglings pædagogen der har været enestående en æske merci og så hjælper Felix mig med at skrive et personligt kort til hende.

 

jeg synes, det lyder virkelig fint :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER