MamatilJ&M

Søhøjlandet

6 indlæg i dette emne

Vi overvejer at fejre nytåret i et feriecenter med vandland. Har siddet og kigget på Søhøjlandet ved Gjern og det ser rigtig fint ud.

 

Nogen der har været der og vil dele deres erfaringer?? Hvad var godt og hvad var knap så godt??

 

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været der et utal af gange som barn og kan kun anbefale stedet. Der er masser af lave og naturen er superflot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været der et utal af gange som barn og kan kun anbefale stedet. Der er masser af lave og

naturen er superflot.

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at høre det har været godt :)

 

Skibakken er underordnet, den skal vi slet ikke bruge. Så det har ingen betydning :) Det er mere legeland, vandland og husene der har interesse for oplevelserne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså de fik jo lavet vandlandet om for nogle år siden, det skulle være blevet bedre. Men synes stedet er lækkeret. Vi har ikke været der på ferie, men bruger det nogen gange som hygge i deres vandland og andre faciliteter. De har både badmintonbaner, børnearealer osv.

så jeg synes klart det er værd at besøge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt ferie fra D. 30. December til 2. Januar :glad Glæder mig :) Trænger virkelig bare til hygge med min lille famile. Forhåbentlig det kan hjælpe på mit virkelig dårlige humør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER