Tilly

Hvordan ved man om man er ved at abortere?

2 indlæg i dette emne

Glæden var kort her. Torsdag testede jeg første gang positiv, var hos læge fredag og fik bekræftet graviditeten. Fredag eftermiddag begynder jeg at få brunt udflåd, først ikke meget- men senere på dagen måtte jeg bruge bind.

Jeg bløder stadig i dag lørdag, hvor det mest af alt minder om en mild menstruation (plejer at bløde meget kraftigt og nu er det meget mere moderat, men bestemt mere end bare pletblødning). Blodet er nu rødt (friskt).

Jeg tester stadig positiv (ved ikke hvad jeg havde forestillet mig, abort eller ej, vil der jo stadig være hormoner).

Ringede til vagtlægen som kun kunne bekræfte, at er jeg ved at abortere, så er der jo ikke noget at gøre.

Men hvad så nu? Jeg må jo ringe til egen læge mandag, men hvordan er det videre forløb. Har læst og læst og læst og givet mig selv (nok falske) forhåbninger om at det måske ikke= abort, men hvordan finder man ud af det?

Er ked af at dette blev mit første indlæg og dermed debut som aktiv bruger, havde foretrukket noget mere positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at det eneste du kan gøre, ud over at afvente, er at bede om en blodprøve for at måle HCG, den skal så sammenlignes med en blodprøve taget ca 2 døgn efter, for at se om det stiger som det skal eller falder. Når du lige har testet positivt er det for tidligt at se noget på en scanning, så uanset hvad får du brug for at være tålmodig. Jeg vil sige, så længe du ikke har kraftige smerter og bløder mere end alm menstruation, så er der håb endnu, men det er selvfølgelig aldrig rart at bløde under en graviditet.

 

Held og lykke, håber det bedste for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER