alexandermor07

hvem skal teste i uge 50?

42 indlæg i dette emne

Jeg skal teste d.14. December.. håber godt nok vi får en fantastisk julegave der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter beregning skal jeg teste den 11., men regner nu ikke med så meget, da det er første cyklus efter jeg smed mine p-piller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med, sådan en lille smule i hvert fald. Vi prøver ikke rigtigt at blive gravide endnu, men vi gør ikke noget for at forhindre det. Og jeg tror vi har ramt ægløsningen sådan rimeligt i denne periode.

 

Så jeg tror måske at jeg vil teste onsdag d. 11.12.

 

Men det kan også være at jeg slet ikke havde ægløsning (i går) og at jeg bliver snydt med laaaang periode igen. Min forrige var på 54 dage, såeee.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan lidt i tvivl. 

Jeg havde første mens-dag d.10.nov. Jeg tester ikke for ægløsning, men havde en fornemmelse af søndag d.24.nov skete der et eller andet i mit underliv + tilhørende slim/udflåd. 

Men i min forrige periode varede cyklus 37-38 dage, så jeg kan let blive snydt og så ligger ægløsningen senere end jeg tror. 

 

Så jeg tester alt imellem søndag d.8.12-15.12.. hmm. 

 

Held og lykke til jer alle, håber der kommer et par gode julegaver i form af 2 streger  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester nok første gang mandag den 9. december :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 11 hvis jeg ikke har fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste søndag d.15 dec. Tror dog chancerne er små, meeen en gang imellem sker der jo et mirakel:-)

Held og lykke til jer alle sammen. Lad os håbe på en masse positive graviditets test:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens mellem den 14. og 16., så jeg følger også lige med i denne gruppe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens. 11 december, men håber vi allesammen får et julemirakel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt. Har en meget meget svag streg idag 3+3, så jeg håber, at det ikke er synsbedrag, når jeg mandag tester for real. xxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah,- hvor vildt Og dejligt at du kan teste positiv 3+3:-) Glæder mig til at høre, at din test er positiv på mandag, for selvfølgelig er den det! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydt. Har en meget meget svag streg idag 3+3, så jeg håber, at det ikke er synsbedrag, når jeg mandag tester for real. xxxxxxxxxx

Fedt håber den bliver tydeligere på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så går vi i morgen ind i uge 50 håber vi alle går ud af ugen som gravide.. og får den bedste julegave i form af en positiv test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig testuge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en snydetest lørdag som var negativ og nu har jeg fået mens smerter så jeg kan godt vinke farvel til håbet om to streger i denne omgang.

god testuge ! krydser fingre for en masse positive tests !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mens i fredag den 6. december, selvom jeg tidligst havde forventet i starten af denne uge. Men ønsker alle jer andre held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en snydetest lørdag som var negativ og nu har jeg fået mens smerter så jeg kan godt vinke farvel til håbet om to streger i denne omgang.

god testuge ! krydser fingre for en masse positive tests !!

jeg har til tider stadig mens smerter og er nu 10+4. Jeg var sikker på at min mens kom og gik med bind i 10 dage efter jeg havde testet positiv. Det udelukker ikke før mens kommer.

god testning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så i dag 4 uger siden sidste mens start, men jeg forventer nu først mens på onsdag (jeg er ret sikker på at ægløsning var onsdag for 12 dage siden). Jeg har massere af tegn - men om det er tegn på mens eller tegn på graviditet, det aner jeg simpelthen ikke.

 

Jeg er øm, føler mig hævet, det trækker i siderne og jeg har mild forstoppelse (underskylder for detaljerne). Præcis som ved hver mens, MEN også præcis som da jeg blev gravid sidst. Så her kan det gå begge veje.

 

Jeg prøver at holde mig i skindet og vente med at teste til onsdag. Sidste gang kunne jeg ikke teste positiv før jeg var over tid. Jeg testede bragende negativ da jeg var 3+6, testede ikke ved 4+0 og testede svaaaagt positiv ved 4+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så i dag 4 uger siden sidste mens start, men jeg forventer nu først mens på onsdag (jeg er ret sikker på at ægløsning var onsdag for 12 dage siden). Jeg har massere af tegn - men om det er tegn på mens eller tegn på graviditet, det aner jeg simpelthen ikke.

 

Jeg er øm, føler mig hævet, det trækker i siderne og jeg har mild forstoppelse (underskylder for detaljerne). Præcis som ved hver mens, MEN også præcis som da jeg blev gravid sidst. Så her kan det gå begge veje.

 

Jeg prøver at holde mig i skindet og vente med at teste til onsdag. Sidste gang kunne jeg ikke teste positiv før jeg var over tid. Jeg testede bragende negativ da jeg var 3+6, testede ikke ved 4+0 og testede svaaaagt positiv ved 4+1.

krydser fingre for at den er der.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kvalmen er kommet.. håber godt nok det er gode tegn og ikke bare min krop der driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kvalmen er kommet.. håber godt nok det er gode tegn og ikke bare min krop der driller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt jeg melder mig ud allerede i dag mandag. Mens skulle komme i går, og kom i dag. Øv øv.

Pøj pøj til jer andre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt jeg melder mig ud allerede i dag mandag. Mens skulle komme i går, og kom i dag. Øv øv.

Pøj pøj til jer andre..

Øv øv bedre held næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, at der allerede er flere af jer der har fået mens. Håber at I får to streger i næste cyklus:-)

Gail,- Hvordan er det gået med dig idag? Har du fået testet igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så i dag 4 uger siden sidste mens start, men jeg forventer nu først mens på onsdag (jeg er ret sikker på at ægløsning var onsdag for 12 dage siden). Jeg har massere af tegn - men om det er tegn på mens eller tegn på graviditet, det aner jeg simpelthen ikke.

 

Jeg er øm, føler mig hævet, det trækker i siderne og jeg har mild forstoppelse (underskylder for detaljerne). Præcis som ved hver mens, MEN også præcis som da jeg blev gravid sidst. Så her kan det gå begge veje.

 

Jeg prøver at holde mig i skindet og vente med at teste til onsdag. Sidste gang kunne jeg ikke teste positiv før jeg var over tid. Jeg testede bragende negativ da jeg var 3+6, testede ikke ved 4+0 og testede svaaaagt positiv ved 4+1.

Det er jeg glad for at høre, da jeg tog en snydetest i sidste uge 3+0 eller noget i den stil som var meget klar negativ. Jeg havde stresset alt for meget og havde konstant ondt i maven og spænding pga. glædelse til baby. Sådan har man det sikkert altid når man lige er startet ;) men det hjalp da, efter jeg havde fortalt mig selv at hvis jeg stressede for meget, så får vi da slet ingen baby.

Jeg tror jeg venter et par ekstra dage med at teste, så tager jeg det som det kommer.

Jeg har haft lidt kvalme og spændinger, men jeg tror bare det er min krop som er ved at omstille sig til normal cyklus.

Håber jeg kan vente til torsdag ;)

Desuden friede kæresten i lørdags, så nu er der også lidt andet at have i tankerne end baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER