alexandermor07

hvem skal teste i uge 50?

42 indlæg i dette emne

Hvor skønt at din kæreste har friet - stort tillykke

:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kom til at teste i dag. Og den var negativ, jeg har heller ikke fået mens. Måske jeg slet ikke havde ægløsning den onsdag for 14 dage siden alligevel så?! Gad vide hvornår jeg skal forvente mens? Sidste periode var jo på hele 54 dage, måske jeg skal have sådan en igen... Hvis ikke mens er kommet inden, så tester jeg igen i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre, da jeg tog en snydetest i sidste uge 3+0 eller noget i den stil som var meget klar negativ. Jeg havde stresset alt for meget og havde konstant ondt i maven og spænding pga. glædelse til baby. Sådan har man det sikkert altid når man lige er startet ;) men det hjalp da, efter jeg havde fortalt mig selv at hvis jeg stressede for meget, så får vi da slet ingen baby.

Jeg tror jeg venter et par ekstra dage med at teste, så tager jeg det som det kommer.

Jeg har haft lidt kvalme og spændinger, men jeg tror bare det er min krop som er ved at omstille sig til normal cyklus.

Håber jeg kan vente til torsdag ;)

Desuden friede kæresten i lørdags, så nu er der også lidt andet at have i tankerne end baby :D

Tillykke!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Det opvejer lidt at jeg testede negativ i dag, men har 7-9-13 ikke fået min mens endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet negativ her til aften og har pletblødning. ingen mens smerter som jeg plejer at have. forventede mens i går men det er muligt at ÆL var et par dage senere denne gang. men tror nu at mens kommer i morgen tidlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens, jeg har ikke testet i dag. Jeg ville egentligt have købt GT da jeg handlede ind, men jeg var 100% sikker på at jeg havde fået mens lige der midt i Rema at jeg bare skyndte mig hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skulle mens være kommet.. men stadig ikke tegn til at det skulle komme... Så håber godt nok på de 2 magiske streger i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvordan kan du vente på i morgen. Er helt spændt på jeres vegne. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg næsten heller ikke men frygten for at tage den og den så er negativ er så stor at jeg næsten ikke tør teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens kom i går så vi prøver igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få mens, så er ude.

Hepper på at du Alexandermor står m en positiv test i morgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg næsten heller ikke men frygten for at tage den og den så er negativ er så stor at jeg næsten ikke tør teste

I morgen i morgen:-D .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen i morgen:-D .....

nemlig.. manden har også fået at vide at er den der i morgen får han morgenmad på sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få mens, så er ude.

Hepper på at du Alexandermor står m en positiv test i morgen:)

Tak håber det hjælper i hepper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv negativ.. Så driller min krop endnu en gang.. Så vil jeg altså gerne have min mens så vi kan komme i gang igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har os fået en negativ test 4+0 i fredags, og stadig ingen mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER