Vinnus

kravledimser til knæene

9 indlæg i dette emne

Ja jeg aner ikke lige hvad de hedder men så på et tidspunkt sådan nogle små tingester i stil med ben varmere med skridsikre knopper på (som på strømper) til at putte på knæene.

Pixie skøjter lidt rundt på de glatte gulve, så tænkte at det kunne måske hjælpe.

Er der nogle der kender dem og ved hvor de kan købes? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte sokker fra H&M i store str. og klippede spidserne af og trak dem hen over bukserne  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener jeg så dempå filabel.dk engang. Jeg mener, Majs også skulle bruge nogen engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan finde theas knæ-dimser, så må du gerne få dem, hvis du kan hente dem eller vil betale Porto :)

De er ikke særlig smarte, de er zebra stribede med edderkopper på knæene :P men det var de eneste jeg kunne finde dengang... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan finde theas knæ-dimser, så må du gerne få dem, hvis du kan hente dem eller vil betale Porto :)

De er ikke særlig smarte, de er zebra stribede med edderkopper på knæene :P men det var de eneste jeg kunne finde dengang... :P

Det vil jeg enormt gerne :) hvor er det sødt af dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg enormt gerne :) hvor er det sødt af dig

Thea får dem alligevel ikke brugt, så de ligger bare og samler støv et sted :) men de var rigtig gode, dengang hun ikke rigtig kunne styre knæene endnu..

Jeg leder lige efter dem i morgen, og så skriver jeg en PM til sig når jeg har fundet dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea får dem alligevel ikke brugt, så de ligger bare og samler støv et sted :) men de var rigtig gode, dengang hun ikke rigtig kunne styre knæene endnu..

Jeg leder lige efter dem i morgen, og så skriver jeg en PM til sig når jeg har fundet dem :)

Det lyder bare rigtig skønt :kiss

Hehe ja Pixie er ret så meget bambi på glatis lige for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også få strømpebukser med skridsikre dutter på knæene... de fungerede her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe sådan noget 3d tekstilmaling i Panduro, som virker skridsikkert. Så er det bare at male det på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER