millivanilli

Mylicon-dråber - nogle der har prøvet?

5 indlæg i dette emne

Overvejer at købe Mylicon-dråber, da bettemanden døjer med ondt i maven efter hvert måltid. Bruger cykling med benene, massage og at bøvse grundigt af, men det har kun begrænset effekt.

Nogle der har erfaring med Mylicon-dråber? Virkede det? Der står at de skal gives 15 minutter inden et måltid, hvilket virker ret umuligt med min nyfødte bebs. Nogle der har prøvet at give det lige inden spisning?

Alle erfaringer er velkomne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gav dråberne da Marius var spæd. Han fik dråberne lige inden flaske. Men uden den store virkning. Her forsvandt kolik symptomerne først efter en tur ved kranio sakral terapi, for han var vind og skæv efter en hård medfart ved fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os hjalp dråberne helt sikkert, så jeg kan kun anbefale dem. Men det er så forskelligt hvad der virker på børn... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å nej, nu læser jeg, at Mylicon åbenbart er gået ud af produktion! Øv! Nogle alternativer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte dem og er ret sikre paa at de virkede, desuden elskede James at faa dem paa ske og jeg tror helt klart at de har gjort at han var vant til at bruge ske da vi begyndte paa mad. Men oev hvis de ikke laves mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER