Putte-lut-dut

Ud med spiralen....

6 indlæg i dette emne

Hej :loveshower

 

 

Nu er det jo sådan, at jeg fik taget min spiral ud d. 7/11-2013 og derefter havde jeg en let blødning fra lørdag morgen til ca søndag aften. Så sluttede blødningen og vi har siden :hump  når det passede os :wub

 

Er der andre der har haft spiral og kan give lidt info om, hvornår jeg igen kan forvente at få blødning eller en regelmæssig cyklus? 

 

Tænker at jeg havde ÆL i torsdags, men det er nok bare indbildning og pjat... Det sker jo når man drømmer om en bebs....

 

Kram

PLD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik fjernet min spiral 25.09 samtidig med celleprøve, hvilket resulterede i kraftig blødning i ca. 1 uge. Jeg fik så (desværre) mens 27. oktober eller rettere pletblødning. Næsten ingen blødning de følgende dage men den 30.10 blødte jeg rigtigt som en mens. Nu håber jeg at jeg er gravid, men ved det desværre ikke. Så min første cyklus var på ca 40 dage, men kender ikke til mere.

Pøj pøj med projekt baby:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar.

 

Sender babystøv din vej og håber du har gevinst :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min spiral ud D. 25/10 og havde ÆL D. 15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min kobber spiral ud D. 9 august, D. 18 august fik jeg min menstruation og D. 29 august var jeg blevet gravid.. Og jeg er i dag 14 uger henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar.

Og tillykke med maven 190987 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER