Børneflokken

Mens i graviditet

3 indlæg i dette emne

Jeg har gennem de sidste to uger været ekstremt sulten hele tiden og jeg spiser alt med stor lyst, som eks. tørt knækbrød uden noget, bart rugbrød og lign bare for at få noget indenbords. I samme periode har jeg været væsentlig mere træt end jeg plejer og det er på trods af en sundere livsstil med sund kost og mere motion. Alarmklokken ringer er så småt begyndt at blinke og mine tanker kredser om en graviditet, MEN jeg havde mens (eller noget der lignede) for en uges tid siden. Denne var dog en dag forsinket i forhold til normalen og varede kun 2 dage frem for 5 og styrken var meget lavere en normalt.

En graviditet vil komme ekstremt ubelejligt nu, men jeg er ikke meget for at teste, da jeg vil blive skuffet nu tankerne er igang.

For at gøre en lang historie kort: Har I haft usædvanlig mens i starten af en graviditet omkring det tidspunkt hvor den normalt kommer?

Jeg ved at det sker en sjælden gang imellem, men er det sandsynligt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DA jeg var gravid med min datter begyndte jeg at bløde en underlig mens og det var fordi at homorene ikke var så mange på det tidspunkt derfor kom min mens. Men er igang med at prøve at blive gravid nu og havde mens i 1½ dag sidste gang hvor jeg ikke var gravid. så har prøvet begge dele men håber for dig at du finder uf af hvad der er bedst for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt om flere der bløder lidt omkring det tidspunkt deres mens skulle være kommet. tror det sker for en hel del faktisk, så jo det kan godt lade sig gøre. men du er jo nødt til at teste for at finde ud af det :) håber den viser det resultat du ønsker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER