SigneFlor

Nytårsaften dilemma :)

9 indlæg i dette emne

Jeg er jo igang med inseminering på en privat klinik, og jeg har test dag d. 15/11.

 

Umiddelbart tror jeg ikke der er held i sprøjten denne gang; Kan intet mærke, dog fik jeg en MEGET svag streg i går, men den forsvandt igen...

 

I tilfælde af at jeg ikke er gravid, er det faktisk vores sidste forsøg i år... Julegaverne tager budgettet i december måned :)

 

 

i Stedet for vil vi på den igen til januar.. Og nu kommer hele pointen:

 

 

Vi skal holde nytårsfest for ca. 10 personer med god mad, hygge og drinks..  Min ægløsning kommer omkring d. 1 januar +/- 1 dag..

 

Derfor kan jeg risikere at skulle insemineres d. 1 januar!!! Eller selve nytårsaften...

 

Hvad ville I gøre i den situation ? Drikke som I plejer til nytårsaften ? Holde igen med alkoholen ? Eller helt lade være....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der ikk er forskel på alkoholens virkning ved inseminering og "alm" graviditet ville jeg ikke synes det var noget galt i et par drinks på dagen for ægløsning - dog ville jeg nok holde lidt igen, især hvis insemineringen var dagen efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på din/jeres klinik er åben den dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså alkohol betyder jo ret meget for sædkvalitet, så måske jeg bare ville vente en måned mere. For det er også ærgerligt for din mand at skulle holde helt igen med rødvin juleaften, øl til julefrokoster og drinks til nytår. Mht. til dit alkoholindtag, så ville jeg nok ikke være så nervøs, måske holde lidt igen. Men det er jo først et stykke inde i graviditeten (et par uger, kan ikke huske præcis hvornår), at dig og barnet/børnene rent faktisk "hænger sammen" og den/de vil blive påvirket. Derefter ville jeg så ikke røre alkohol, men der er jeg måske bare emsig, mange tager jo et glas i ny og næ, uden der sker noget ved det.

Håber dog for jer, at du er gravid nu :) Det er jo stadig tidligt med testdag, og symptomer giver jeg ikke meget for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he vi er et lesbisk par som får sæd fra anonym donor. Jeg tror jeg holder lidt igen den dag ;-) man ved jo aldrig, men det bedste ville dog være at jeg var gravid nu! -

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he vi er et lesbisk par som får sæd fra anonym donor. Jeg tror jeg holder lidt igen den dag ;-) man ved jo aldrig, men det bedste ville dog være at jeg var gravid nu! -

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he vi er et lesbisk par som får sæd fra anonym donor. Jeg tror jeg holder lidt igen den dag ;-) man ved jo aldrig, men det bedste ville dog være at jeg var gravid nu! -

Så er det jo intet problem! Krydser fingre for, at det er lykkedes for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej SigneFlor - velkommen herinde også :)

 

Held og lykke med projekt baby.

 

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER