Lovely Lady

Lovgivning - insemination ved 2. barn???

26 indlæg i dette emne

Ja, som om at folk, der kæmper med barnløshed ikke har spekulationer nok ellers. Men det ER en jungle.

De hjemmesider, som du nævner - hvilke er det?

Jeg troede egl du mente, at det var de forskellige klinikkers hjemmesider, som gav divergerende oplysninger. Og der mente jeg, at det ihvertfald ofte må skyldes forskelle ift tilslutning til overenskomst eller ej.

Grr... Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det - jeg kan ikke huske præcis hvilken kombination af søgeord, jeg brugte. Men jeg mener, at det var sundhed.dk og netdoktor.dk - det ene sted stod der dog, at man skulle være obs på, at man godt kunne få kronikertilskud til medicinen.

Jeg synes faktisk, at det mest ordentlige ville være, hvis de offentlige sider - inklusiv hospitalernes - udtrykkeligt oplyste om muligheden. Mange steder står det jo ikke forkert - der står bare kun, at man kun kan få hjælp på en offentlig klinik til den første, og så ikke mere. Hvorfor ikke lige tilføje, 'men der kan efter henvisning ydes hjælp på privatklinik med overenskomst med sygesikringen'...

Jeg kigger lidt videre - hvis jeg genfinder de specifikke hjemmesider, der højnede min forvirring, så sætter jeg minkene herind:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER