Karlottapohlent

Meget bekymret!

5 indlæg i dette emne

Jeg har ikke kunne mærke den lille i et stykke tid nu og er ærlig talt fuldstændig ude af den :(

Jeg har prøvet at slå op på nettet hvorfor jeg ikke kan mærke noget længere, men har ikke kunne finde noget svar. Hvad skal jeg gøre? :( og er 18+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

 

Jeg mener at have læst et sted, at det er ganske normalt at barnet ikke er aktivt /kan mærkes hver dag, så tidligt i graviditeten.

Men jeg kan godt forstå du bliver bekymret, hvis du tidligere har mærket meget liv og nu ikke kan mærke noget, men jeg tror det er helt normalt.

 

Jeg er selv i uge 18. og mærker kun enkelte blob når jeg ligger helt stille om aftenen, igår f.eks. mærkede jeg ingenting, og blev selv lidt bekymret, når man nu har vænnet sig til at der foregår noget derinde.

 

Jeg ville ringe til min jordemoder hvis det bekrymrede mig meget. Du kender self. selv bedst din krop, og man skal altid lytte til sine egne fornemmelser og grænser. ;)

 

Mange mærker først tydeligt liv omkring uge 20 og også senere, jeg er selv førstegangs-gravid, så har desværre ingen tidligere erfaringer at sammenligne med.. Men mange der er gravide for 2. 3. gang mærker liv tidligere (16-18. uge), har jeg læst mig frem til herinde.

Måske der er nogle med erfaringer i gruppen her.. ?

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag i uge 17+0 og jeg har mærket nogle små blob, men er slet ikke sikker på, at det er babyen jeg kan mærke. 

Men jeg har købt en Angelsound (Et lille apparat med høretelefoner, som ligner lidt en 80'er walkman). Den kan jeg bruge til at lytte efter hjerterytme. Har fundet hjerterytmen hver gang. Det er ikke altid man kan finde den, og man skal kunne skelne mellem sin egen og barnets. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var godt at høre :)... Og smart med det lille apperat, det vil jeg da lige undersøge nærmere. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER