Rosinante

Nye veninder ?

6 indlæg i dette emne

Hej Piger

Nogen der skulle have lyst til at snakke/mødes en gang imellem i Thy/Thisted ?

Både med og uden børn

Jeg selv er 31 år, bor i Thisted sammen med min mand og vores datter på næsten 3 år. Vi venter nr. 2.

Kom frisk :)

Hilsen

Rosinante

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må lige google Thy/Thisted....husker ikke lige hvor det er i dk - men jeg er frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige google Thy/Thisted....husker ikke lige hvor det er i dk - men jeg er frisk :)

Hold da op.....Har lige set hvor Thisted ligger.....jeg tror lige jeg er knap så frisk alligevel! Gosh der er godt nok langt :) Og jeg som synes dk er så lille!! :)

Håber der er nogle der er friskere end mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg foreslår at du kigger i venindetråden og ser om der evt, er nogle i nærheden af dig og så tage kontakt til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.....Har lige set hvor Thisted ligger.....jeg tror lige jeg er knap så frisk alligevel! Gosh der er godt nok langt :) Og jeg som synes dk er så lille!! :)

Håber der er nogle der er friskere end mig :)

Tjo vi ligger godt nok ude der hvor vinden suser og der er langt til nærmeste storby ( 100 km til Aalborg )

Men jeg elsker det. Her kan man trækkevejret.

jeg foreslår at du kigger i venindetråden og ser om der evt, er nogle i nærheden af dig og så tage kontakt til dem...

Jeg har kigget - der er bare ikke nogen tæt på, næmeste er Aalborg og vi har ingen bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget - der er bare ikke nogen tæt på, næmeste er Aalborg og vi har ingen bil.

så må du håbe, at der kommer nogle, du kan tilmelde dig listen derinde,så skal jeg nok sætte dig på, og så håbe at dem fra Ålborg har mulighed for at besøge dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER