Marianne1983

?? Foster mod blæren

7 indlæg i dette emne

Synes lige pludselig fra i dag af at fostret hele tiden går mod min blære, så det giver tissetrang, som så forsvinder igen.

Håber ikke det er et dårligt tegn? på at fostret er på vej ud?? Er det noget I kender? Har ikke haft det sådan før. Er i uge 26.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor skulle det dog være på vej ud? Er det ikke meget normalt at have tissetrang hele tiden som gravid??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du skulle blive tjekket for blærebetændelse? Som gravid kan man godt ha det uden de normale symptomer.

 

Hvis du er bekymret kan du altid ringe til fødemodtagelsen der hvor du skal føde. Men umiddelbart skal du nok regne med en del flere smerter hvis barnet ligefrem er på vej ud før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også bare det er mig der er bekymret for at føde for tidligt. Tænkte bare om fostret står for lavt? / ved udgangen.

Har bare ikke oplevet tryk mod blæren før, og har nu det rigtig mange gange i dag.

Skal til tjek (scanning) på torsdag så kan godt vente til der med at blive tjekket.

Tak for jeres svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bebsen - jo har også oplevet den hyppigere tissetrang. Har bare ikke oplevet det før som i dag, at der er de her tryk mod blæren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har set til scanning at vores lille fis står med hovedet nede i bunden af livmoderen og hovedet lige op af/oven på blæren...

Der er ikke noget alarmerende i det! Men ja det giver en træls ømhed og tissetrang!... :)

Jeg har rigtig mange plukkeveer og hver gang de kommer, eller hver gang bette fisen møffer rundt føles det lidt som blærebetændelse.. det går dog over igen ;) og jeg sjat tisser konstant...

Men som sagt.. han er ikke på vej ud! Det er forskelligt hvordan han ligger og hvordan vi alle er anatomisk bygget op.. så nogen kan mærke det tydeligere end andre når de står med hovedet ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER