Barbamama

Juniorseng - hvornår og hvilken?

5 indlæg i dette emne

Ja, Valdemar fandt jo så ud af at kravle ud af tremmesengen idag. Liiiiiidt tidligere, end jeg havde regnet med :rolleyes

Så nu lurer jeg på, om det er tid til en juniorseng. Den slags har jeg bare slet ikke haft kigget på før. Hvilken en har I og hvornår (og hvordan) skiftede jeres barn til den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en halvhøj seng der hedder hoppe fra ønskebørn. Den er 70*140 og passer perfekt i hans lillebitte værelse ;-)

Han fik den da han var 2,5 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac fik juniorseng da han var halvanden... Kritter fra IKEA, der er 160 cm lang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Sebastian var 2½-3 år, da flyttede til juniorseng. Indtil da, tog vi tremmerne af den ene side af tremmesengen.

Sebastians seng er en flexa seng, den startede som lav seng og er nu halvhøj, når han får alvor går igang med skolen næste år sætter vi højere ben på den og det bliver en helhøj seng som han kan have skrivebord under.

 

Vi har ikke købt til Cassandra endnu, men regner med hun skal have denne, men nok lav til at starte med, hvis den kan http://www.lilokids.com/de/hochbett-ida-massivholz-kiefer.html hochbett_pink-rosa_2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt til Ronja som hun tog i brug lige efter hun fyldte to. Det er en fra babysam - helt enkelt hvid, som er temmelig lav egentlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER