Mette

konkurrence - vind Helens bog om børn & sygdomme :)

16 indlæg i dette emne

Jeg er så glad - jeg har jo for nyligt udvidet min blog www.toomuchtulle.dk med en børneunderside - og i den forbindelse har jeg fået lov til at Netsundhedsplejersken Helen og Gads forlag at udlove Helens nyeste bog Børn & Sygdomme til en heldig læser - og I er selvfølgelig alle herinde fra inviteret til at deltage i konkurrencen  :loveshower  :7himmel

post-4050-0-11944300-1382866929_thumb.jpg

 

I kan deltage HER og jeg finder en vinder på søndag :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er lige et par dage endnu hvis nogen vil være med i konkurrencen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er al den reklame for din blog ikke ved at være nået til et punkt, hvor du burde være annoncør i stedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ikk noget jeg tjener på, sælger jo ikke noget derfra. Man må gerne fortælle om sin blog herinde - og tror da ikk der er nogen der bliver sure over jeg har fået lov af Helen til at forære en af hendes bøger væk, det er jo kun noget jeg har fortalt om herinde for at være sød...

Og at jeg har fortalt om min blog i mine egen tråd samt her synes jeg nu langt fra er meget, der er vist mange der nævner deres blog lige så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt ske, at du ikke tjener penge på det. Men det ser da ud til at du får lidt "gaver" for dine skriverier på bloggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke kun dejligt, hvis/når Mette får gaver? :) Hun tjener jo ikke noget, så kan ikke se, hvad hun skal annoncere?

Jeg læser selv Mettes blog og føler jeg "lærer" noget - inden for DIY. :) og det er jo et kæmpe arbejde at lave en blog, så det må da være dejligt, hvis man fik reklamegaver? Desuden synes jeg altid, at Mette er meget ærlig på sin blog, hvis hun anmelder et eller andet :)

Generelt er det vel meget almindeligt at man gør reklame for sin blog og spreder det på netværker :)

Hurra for blogverden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt ske, at du ikke tjener penge på det. Men det ser da ud til at du får lidt "gaver" for dine skriverier på bloggen.

Helt korrekt at jeg også fik en bog jeg selv måtte beholde. Men det har på ingen måde været dem der har "købt" sig til en konkurrence og nogle ord på min blog. Jeg kontaktede dem med henblik på at få lov at anmelde og udlove en bog til mine læsere i forbindelse med at jeg udvidede min blog - og det har jeg da kun gjort for at glæde andre. At jeg så var så heldig at Helen sendte mig en bog selv udover den til konkurrencen synes jeg nu bare var sødt af hende :) at jeg opretter et enkelt emne her om at jeg udlover en bog er da ja lidt reklame for min blog - fuldstændig korrekt, vil da gerne have masser af læsere, men har nu ingen bagtanker med det udover at jeg synes mange af dem jeg følger herinde da skulle have lov at være med i konkurrencen. Det forstår jeg ikke du kan være sur over må jeg indrømme :( kunne forstå hvis jeg konstant gjorde opmærksom på den i nye emner hele tiden, men det synes jeg nu ikke er tilfældet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke kun dejligt, hvis/når Mette får gaver? :) Hun tjener jo ikke noget, så kan ikke se, hvad hun skal annoncere?

Jeg læser selv Mettes blog og føler jeg "lærer" noget - inden for DIY. :) og det er jo et kæmpe arbejde at lave en blog, så det må da være dejligt, hvis man fik reklamegaver? Desuden synes jeg altid, at Mette er meget ærlig på sin blog, hvis hun anmelder et eller andet :)

Generelt er det vel meget almindeligt at man gør reklame for sin blog og spreder det på netværker :)

Hurra for blogverden :glad

Tak :) synes også selv der er skønt hvis folk gør opmærksomme på deres blogs herinde, især hvis der er konkurrencer på :D har da fået deltaget i et par stykker - men har dog aldrig vundet, er vist ikke den heldige type ;)

Og tak fordi du synes jeg er ærlig i min anmeldelser, det er vigtigt for mig. har afvist masser af ting som jeg slet ikke vil være bekendt at anmelde derinde - så bestemt ikke noget jeg gør for at få gratis gaver overhovedet - gør det kun fordi jeg elsker at blogge :) og i mine 2 år som blogger har jeg anmeldt 3 produkter så synes bestemt ikke det er det der fylder derinde :)

Ja hurra for blog-verdenen :) sikke mange skønne blogs der findes derude efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vil lige tilføje at jeg bestemt ikke tjener noget på en konkurrence. Tværtimod koster det mig masser af tid på samtaler, besøg på posthus, Porto og emballeringer og labels - så faktisk endte det med at være lidt af en udgift, men synes bare det var så fedt at kunne få lov at glæde en læser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig med Maj85 :) Jeg syntes da også det er skønt med konkurrencer hvor man kan vinde noget, endda uden at skulle skrive sin email op, eller på nogen anden måde være bundet. Jeg syntes nu heller ikke mængden af reklame har været meget i dette tilfælde. Jeg har ofte været inde og kigge på de blogs bk tøserne har ( ofte via deres signatur) Og har da fundet nogle rigtig gode. Heriblandt også pumpkins blog ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt korrekt at jeg også fik en bog jeg selv måtte beholde. Men det har på ingen måde været dem der har "købt" sig til en konkurrence og nogle ord på min blog. Jeg kontaktede dem med henblik på at få lov at anmelde og udlove en bog til mine læsere i forbindelse med at jeg udvidede min blog - og det har jeg da kun gjort for at glæde andre. At jeg så var så heldig at Helen sendte mig en bog selv udover den til konkurrencen synes jeg nu bare var sødt af hende :) at jeg opretter et enkelt emne her om at jeg udlover en bog er da ja lidt reklame for min blog - fuldstændig korrekt, vil da gerne have masser af læsere, men har nu ingen bagtanker med det udover at jeg synes mange af dem jeg følger herinde da skulle have lov at være med i konkurrencen. Det forstår jeg ikke du kan være sur over må jeg indrømme :( kunne forstå hvis jeg konstant gjorde opmærksom på den i nye emner hele tiden, men det synes jeg nu ikke er tilfældet

Synes også jeg husker noget med nogle øreringe og et indlæg som vielsessmykker på nettet - det synes jeg da var meget reklame agtigt, og øreringene virkede som en betaling. Men det var ikke fordi jeg ville diskutere en masse, og jeg er bestemt ikke sur over noget som helst. :) Jeg kan godt lide din blog - du har mange godt DIY sager. :)

Jeg undrer mig bare.

Der er for mig rigtig stor forskel på at blogge som jeg fx ser mange andre brugere herinde fra gøre det, og så gøre det som dig med konkurrencer og anmeldelser. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øreringene fra artiklen og babyalarmen fra Philips var jeg så heldig at få lov at beholde :) men synes nu det er få ting jeg siger ja til, og som udgangspunkt har jeg altid takket nej til gaver fra nogen eller til at beholde noget, for som jeg snakkede med maj85 så er det virkelig få ting jeg har fået i mine 2 år som blogger. Har fået SÅ mange mails i min tid med folk der vil købe sig plads på min blog og har afvist virkelig mange lækre restaurantbesøg og mærkelige produkter - haha husker at der var en hovedpude fabrikant der gerne ville omtales på min blog :D som udgangspunkt siger jeg altid nej men i ny og næ hvis det rette produkt byder sig som passer ind i en artikel jeg alligevel gerne ville have skrevet så siger jeg ja ;) og har også nævnt det i de få artikler jeg har haft at jeg har fået lov at få produktet således der ingen tvivl er :) man kunne sikkert tjene vildt meget som blogger det er jeg ret overbevist om, men det er nu slet ikke det jeg vil med min blog - og det var en strategi jeg lagde for lang tid siden da firmaerne begyndte at kontakte mig. Har haft kontakt med masser af annoncører der gerne ville betale faste beløb for reklame og jeg overvejede det meget og havde kontakt med både SKAT og alt muligt for at det skulle gøres korrekt, men trak så i land til sidst da jeg ku mærke det slet slet ikke var det jeg ville med min blog. I lang tid var jeg lidt trist over min beslutning for det var en del penge jeg takkede nej til men ku bare mærke at min lille blog skulle være på læsernes principper og ikke mine, hader selv blogs hvor det kun handler om reklame så nok derfor jeg blir så ked over det du skriver tror jeg. For ja jeg har sagt ja til et par produkter gennem tiden men det har virkelig kun været mere undtagelsen end reglen (ej er det helt forkert at bruge det ordsprog her haha :D ?!?). Åh det blev noget af en smøre haha men prøver bare lige at lufte lidt af mine tanker om bloggen fordi jeg egentlig blev lidt ked inderst inde over kritikken, lægger så meget arbejde i min blog, og er så ked hvis det har virket på dig som om jeg har gjort det for nogle få gaver for det drejer sig om SÅ få indlæg ud af de mange tusind indlæg jeg har skrevet - alt sammen for at give mine læsere gode ideer til deres bryllupper - og nu også babyer, det er jo det jeg brænder for og holder mig kørende. Det fedeste for mig er de mails jeg har fået hvor folk bagefter skriver at de har brugt nogle af mine ting som inspiration og bare har haft det fedeste bryllup ever, det gør mig så glad :) og stolt :D hver gang jeg får et Like på facebook er det det skønneste klap på skulderen og hver gang jeg mister et Like slår jeg mig selv i hovedet, bloggen er vist bare mit lille barn (som aldrig skriger og sover skønt om natten), og derfor tror jeg måske jeg nok tager din kritik lidt for personlig for det var nok ikke ment så slemt, men var og er bare lidt uforstående over at nogen kunne opfatte det negativt at jeg inviterede til at være med i en konkurrence derinde som jeg på ingen måde har tjent på men udelukkende haft udgifter omkring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.. Hvad skal jeg lige skrive.. Jeg ville jo bestemt ikke gøre dig ked af det! :) Og jeg synes dine tanker og principper om bloggen er rigtig gode! :) For hold nu op hvor drukner mange blogs i reklamer - der er vi helt enige! :)

Jeg synes måske bare det begyndte at lugte lidt af endnu en af den slags blogs, og hvis det rent faktisk var sådan noget du begyndte at nærme dig, så holder jeg fast i, at du burde være annoncør i stedet :) For det ville være rigtig træls hvis den slags skulle til at fylde på bk.

 

Men det er jo en balancegang, og det er heller ikke fordi jeg synes de "reklame" indlæg du har skrevet, er vildt slemme. Men jeg kan bare generelt ikke fordrage den slags, og jeg synes det er så dødærgerligt, når gode blogs ødelægges af sådan noget.

 

 

Der er slet ingen tvivl om at bloggen er DIN, noget du brænder for og dine interesser. Der er jo også blevet en sjov blanding efter baby-delen er kommet til :P Men det er nu også bare med til at gøre den personlig, for det viser jo en tydelig udviklig i dit liv og de nye interesser det medfører.

 

 

:kram2

 

 

 

Og så vil jeg da lige minde om, at jeg lod mig ret kraftigt inspirere at dine invitationer den gang på bryllupsklar :P ;) Og hold nu op hvor fik de meget ros fra vores gæster! (og jeg tog selvfølgelig al æren :D Haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg godt at denne tråd har været tavs et par dage.. Men jeg kan altså også erindre at jeg har set en del annoncer fra dig hist og her, både i tråde og i status opdateringer :)

At få gratis gaver det er jo at få betaling, og det er jo GOD betaling endda! Det er jo ikke ligefrem billige ting du får :) Du fik vel også lov til at beholde brystpumpen? bare for bogen, babyalarmen, brystpumpen så har du fået gaver for 1850 kroner ik? :) Og du har jo haft konkurrencer før hvor du vel også har fået lov at beholde noget? Bør du så ikke være annoncør? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg dog ikke orker det her, nej jeg har ikke fået noget før ved tidligere konkurrencer, jeg har ofte haft muligheden for det men har faktisk valgt at jeg hver gang hellere ville udlove det i en konkurrence end selv have det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men fair nok, kan ligesom fornemme at i hvert fald 2 er sure og det må jeg indrømme ødelægger det hele lidt for mig. Skal med glæde aldrig nogensinde nævne min blog igen eller gøre reklame for en konkurrence herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.