Minmowgli

Ægløsningstest aflæsning

6 indlæg i dette emne

Håber i kan hjælpe mig piger - er denne test positiv?

post-7914-0-01708800-1382706136_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ikke mene at den er positiv - men det er tæt på! Synes, at du skal prøve at teste igen i aften :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er er lige på grænsen. Prøv evt igen lidt senere, så er test stregen sikkert endnu tydeligere. Sidste gang jeg tog en ÆL test, der så sådan ud, kunne jeg 12 timer senere teste overbevisende positivt.

 

Under alle omstændigheder er den meget tæt på, så det gælder bare om at komme igang med :seng

 

Enjoy!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu er jeg lidt i tvivl, når testen er positiv skal vi så bare i gang med det samme eller først om 24-48 timer? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu er jeg lidt i tvivl, når testen er positiv skal vi så bare i gang med det samme eller først om 24-48 timer? 

 

Når testen er positiv, så sker ÆL om 24-48 timer (ca!!). Efter ÆL, så lever ægget vist kun ca 24, og hvis det ikke er befrugtet der, så går det til grunde. Hvorimod sædceller kan leve flere dage inde i dig, og i princippet bare kan ligge klar og vente på ægget.

 

Så vidt jeg har forstået, så har man alt i alt de bedste chancer, hvis man sexer ca to døgn inden ÆL. Men i virkeligheden handler det vel bare om, at I får sexet lige omkring dette tidspunkt - gerne både lidt før og efter, så er I nogenlunde dækket ind  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at du og manden skal hygge som i nu lyster her hen over weekenden :sex evt. hver dag. Manden producerer hele tiden nye og friske sædceller :goodluck og god fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER