Tullemulle

Har brug for hjælp !

11 indlæg i dette emne

Hej mennesker ! Jeg havde min mens for ca 9 dage siden. Jeg har så lige lavet mavebøjninger på gulvet (fordi jeg synes min mave der meget stor ud for tiden) da jeg var færdig med mavebøjninger og træning, skulle jeg på wc og tisse, og der var meget blod, skulle tørre mig 3 gang for at få det væk ! Er en smule bekymret !! (Meget) hvad tror i det er ? Er ikke gravid for testen jeg har taget for et stykke tid siden var negativ hjælp !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej mennesker ! Jeg havde min mens for ca 9 dage siden. Jeg har så lige lavet mavebøjninger på gulvet (fordi jeg synes min mave der meget stor ud for tiden) da jeg var færdig med mavebøjninger og træning, skulle jeg på wc og tisse, og der var meget blod, skulle tørre mig 3 gang for at få det væk ! Er en smule bekymret !! (Meget) hvad tror i det er ? Er ikke gravid for testen jeg har taget for et stykke tid siden var negativ hjælp !

 

Har du mavesmerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har altid døjet med mave smerter om morgen i ca 5 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ærligtalt du skal kontakte din læge på mandag. Med mindre du bliver ved med at bløde for så ville jeg give vagtlægen et ring.

Krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes måske at du lige skal prøve at tage e g-test igen, selvom den sidste viste negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes måske at du lige skal prøve at tage e g-test igen, selvom den sidste viste negativ.

Enig! og jeg ville også ringe til vagtlægen! god bedring:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også til læge på mandag. Jeg har også haft på fornemmelsen på at jeg er gravid selvom testen var negativ den gang, min mens kom og 3 dage for sent og var der kun i 3 dage, min mens plejer ALTID at være mega præcis kan sætte kl på det. Og jeg plejer også at bløde 5-7 dage, jeg tager en imorgen tidlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hun tog ikke nogen g test. Men hun tjekker nu for livmoderkæft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hun tog ikke nogen g test. Men hun tjekker nu for livmoderkæft

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for positivt svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER