Dorthealund

Æl-test, hvornår?

5 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg er ny på dette forum, men min mand og jeg har haft gang i pb siden p-pillerne blive smidt i april i år... Men denne måned lykkes det heller ikke og få en positiv gt..

Jeg fik dog en positiv æl-test på dag 21, men mit spørgsmål er hvornår jeg skal begynde teste, for at være sikker på og finde æl-dagen?

 

Min cyklus har været således: 30-34-37-34, siden jeg stoppede med p-pillerne 2 måneder før.. Fik som sagt en positiv æl-test på dag 21, og fik mens i tirsdags, 14 dage senere...

 

Hvornår ville I begynde og teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til! :balloons

 

Jeg ville tage udgangspunkt i den korteste cyklus, du har haft,og så starte med at teste nogle dage før forventet ÆL. Din korteste cyklus har været 30 dage, hvor ÆL nok har ligget 14 dage før, altså på dag 16 - så ville jeg starte med at teste på dag 12-13-14 ca.

 

Det er i hvert fald det, jeg selv gør, og min cyklus længde ligner din meget (gennemsnit på ca 34 dage). Nogle gange kan jeg så komme til teste for ÆL i en uge eller mere, men det vil jeg hellere, end at risikere at jeg ikke misser ÆL. Når jeg kender ÆL dagen, så ved jeg nemlig, hvornår jeg kan tage en GT.

 

Held og lykke i den næste cyklus! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville starte med at teste på dag 13 eller 14

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar, og undskyld mange gange at jeg ikke har fået svaret... Der har simpelthen bare været så meget..

 

Men jeg startede med at teste i søndags, på dag 13.. Jeg tager billeder af dem hver dag, så håber jeg i vil hjælpe mig med at tyde dem;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl-test fra de sidste 3 dage.. Langt fra positiv :huh

post-7273-0-08685900-1383648456_thumb.jp

post-7273-0-70409300-1383648467_thumb.jp

post-7273-0-07283500-1383648478_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER