Mistel

Drømmepose brugsanvisning - hjælp?

4 indlæg i dette emne

Hej Piger.

 

Jeg har fået en brugt men rigtig fin Drømmepose, som jeg gerne vil have gang i. Men jeg er SIMPELTHEN ikke omskolet til sådan en - jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal samle den, så - er der nogen, der ligger inde med en brugsanvisning, som de evt. kan scanne og sende til mig eller i det hele taget forklare mig, hvordan man får betræk og dyne® og plade til at hænge sammen?

 

På forhånd tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en drømme pose... Dog ingen brugsanvisning, men måske kan jeg forklare det! :)

hvis du breder betrækket ud på gulvet, så du har indersiden op mod dig, så er der en "smal" side til venstre og en "bred" side til højre for dig.

hvis du vil have pladen i, så skal den føres ind i betrækket først! Der er bærehanke påsat som kan klipses fra hinanden, så hanken kan føres igennem betrækket i siderne.

Er det forståeligt, beskrevet?

så skal du have dyne® i :)

de kan knappes sammen i hjørnerne, hvis du vil have begge to i.

i den ene dyne i venstre side, skulle gerne have 3 løkker i blåt snor, de skal igennem betrækket, så den senere kan lukkes sammen :)

dynerne skal bare puttes i, så det passer til betrækket.

Når du er så langt, er den klar til brug!

det nederste af dynen foldes op først, som en dyne. Derefter folder du venstre side op, hvor der er nogle snore!!! (kan ikke huske om de sidder på betræk eller dyne... Hvis de er på dynen, skal de selvfølgelig føres igennem betrækket i de dertilrettede huller :) ) dem kan du vælge at binde... Jeg gør det ikke :) ellers knapper du den bar sammen med trækapperne (3 StK.) og bebse er klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej altså, jeg var helt sikker på at jeg havde sagt tak for din gode hjælp. Det havde jeg åbenbart ikke! 1000 tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej altså, jeg var helt sikker på at jeg havde sagt tak for din gode hjælp. Det havde jeg åbenbart ikke! 1000 tak! :)

Det var da så lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER