Mackie89

Hjælp til aflæsning

5 indlæg i dette emne

Hej skønne kvinder! :)

 

Jeg er ny på banen, og smed p-pillerne for 2-3 uger siden. I dag rammer jeg dag 14 siden første mens-dag, og jeg har haft sådan en murren og smerter i min venstre side i underlivet i dag, virkelig ud over normalen. Jeg plejer at have styret min cyklus af p-piller = 28 dage, så derfor er jeg forundret hvis jeg alligevel rammer ægløsning på 14. dagen, da jeg tænker min krop bruger en masse kræfter på selv at få lov til at styre alt igen. (efter 10 år med p-piller). Dertil skal det siges at jeg har dannet en smule sekret og oplever en konstant oppusten.

 

Nu har jeg prøvet med en eftermiddagsurin på en ægløsningstest, så vær søde at hjælpe mig her:

Hvad ser I?

 

post-6991-0-28453500-1382104354_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen kunne det ikke bare tyde på at den måske snart ville blive positiv? Altså måske om et par dage.. 

Alle mine tests har været spejlblanke, og denne her synes jeg har en lille smule farve. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit bud, jeg håber virkelig at den kære ÆL viser sig snart.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig bliver den mere og mere tydelig indtil den er lige så tydelig på ÆL-dagen, så ÆL er nok på vej! Men jeg synes også den er ret utydelig nu, så jeg ville godt turde vente et par dage med at teste igen, hvis jeg var dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

Må indrømme at jeg har testet morgen og aften siden, og stregen er heldigvis blevet mere tydelig siden sidst. Men der går fortsat et par dage hvis jeg skal trylle en hel positiv skrigende ægløsningstest frem :huh .. Vente vente..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER