Malene uden R

Hvem skal teste i uge 43?

65 indlæg i dette emne

Nå, i nat kl 3 vågnede jeg med rigtig ondt i maven, gik på toilet og bum.. En masse blod, nå men så må. I bare igang allesammen næste gang :-) håber på 2 streger til os alle :0)

 

Øv! Men om 12-16 dage er der så lykkelige stunder rundt omkring i de små hjem. Vi følges da bare herfra:-)

 

Håber at jeg kan følges med jer igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.. Jeg er ny herinde og min mand og jeg er ved at prøve at lave en lille bror eller lille søster til vores søn på 2, 3 år..

Jeg har haft normal cyklus i nogle mdr. (vi er først rigtigt gået i gang den her mdr.) men gik 1 uge over tid ved sidste mens uden positiv test, så kan ikke helt regne min ægløsning ud mere øv. Men jeg kan teste mandag i uge 47, hvis min cyklus er normal igen, så håber der er flere jeg kan følge:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre nok ikke til at følges med jer igen her næste gang, da min mens fortsat ikke er kommet og min test her til morgen var endnu engang negativ (ville være 4+4 i dag hvis jeg var gravid, så tror ikke på en graviditet mere).

Hvor er kroppen bare øv nogle gange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre nok ikke til at følges med jer igen her næste gang, da min mens fortsat ikke er kommet og min test her til morgen var endnu engang negativ (ville være 4+4 i dag hvis jeg var gravid, så tror ikke på en graviditet mere).

Hvor er kroppen bare øv nogle gange :(

Øv hvor noget øv! Den kommer nok lige om lidt. Jeg springer nogle gange en mdr. over, men denne gang kom den på dato, så prøver da lidt hanky panky selv om vi også venter på methforminen jeg kan komme på om en god månedstid når jeg har været møllen og den "dejlige" interne scanner igennem igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor noget øv! Den kommer nok lige om lidt. Jeg springer nogle gange en mdr. over, men denne gang kom den på dato, så prøver da lidt hanky panky selv om vi også venter på methforminen jeg kan komme på om en god månedstid når jeg har været møllen og den "dejlige" interne scanner igennem igen.

Ja, jeg vil jo gerne vide om jeg er købt eller solgt :) Men kan heldigvis holde mig i skindet og tester først på lørdag igen (1 uge over tid) og derefter max én gang om ugen hvis mens ikke er kommet inden

Det skader jo ikke at hygge - det kunne jo være at I var heldige at det kunne lykkedes denne gang uden "drugs" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil jo gerne vide om jeg er købt eller solgt :) Men kan heldigvis holde mig i skindet og tester først på lørdag igen (1 uge over tid) og derefter max én gang om ugen hvis mens ikke er kommet inden

Det skader jo ikke at hygge - det kunne jo være at I var heldige at det kunne lykkedes denne gang uden "drugs" :)

Wow du er sej med en gang om ugen, jeg gør det hver dag, dumt og dyrt. Jeg krydser fingre for dig endnu.

Nej hygge er altid dejligt, så det gør vi klart og ville være så rart at slippe for pillerne giver stor kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow du er sej med en gang om ugen, jeg gør det hver dag, dumt og dyrt. Jeg krydser fingre for dig endnu.

Nej hygge er altid dejligt, så det gør vi klart og ville være så rart at slippe for pillerne giver stor kvalme.

Tak hvor er du sød :)

Det er heller ikke nemt at vente en uge af gangen når der ikke sker noget med kroppen, men det er jo nødvendigt for at holde øje med om der rent faktisk er noget i mavsen :) Og kan heldigvis få mine tanker lidt på afveje i løbet af ugen - ellers ville det nok ikke være så nemt og dermed ulideligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er du sød :)

Det er heller ikke nemt at vente en uge af gangen når der ikke sker noget med kroppen, men det er jo nødvendigt for at holde øje med om der rent faktisk er noget i mavsen :) Og kan heldigvis få mine tanker lidt på afveje i løbet af ugen - ellers ville det nok ikke være så nemt og dermed ulideligt :)

Hej, er der sket noget hos dig?

Solvej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, er der sket noget hos dig?

Solvej

 

Nej, der er desværre intet nyt :( Jeg har hverken fået mens eller to streger (jeg tog en test her til morgen, da jeg skal til en masse undersøgelser på sygehuset den næste tid, og der ved jeg at de alligevel vil spørge).

 

Jeg tog dog også en ÆL-test her til morgen, fordi jeg undrede mig over jeg havde en del udflåd. Og nu kan jeg så undre mig over at jeg får en ÆL-test hvor stregerne er så tydelige :unsure

 

post-7420-0-37460800-1383719583_thumb.jp

 

Ååååh er det ikke det ene man kan undre sig over, så er det jo det andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der er desværre intet nyt :( Jeg har hverken fået mens eller to streger (jeg tog en test her til morgen, da jeg skal til en masse undersøgelser på sygehuset den næste tid, og der ved jeg at de alligevel vil spørge).

Jeg tog dog også en ÆL-test her til morgen, fordi jeg undrede mig over jeg havde en del udflåd. Og nu kan jeg så undre mig over at jeg får en ÆL-test hvor stregerne er så tydelige :unsure

20131106_072058.jpg

Ååååh er det ikke det ene man kan undre sig over, så er det jo det andet :)

Hold da op den ser meget positiv ud. Hvad med lige at hoppe på manden og se om din system bare har glemt et eller andet undervejs.

Hold op det må være svært for dig lige nu!!

Vi prøver igen disse dage frem til tirsdag sådan du ved med extra fokus. Og så blodprøver tirsdag og gyn den 21mener jeg for opstart på methformin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op den ser meget positiv ud. Hvad med lige at hoppe på manden og se om din system bare har glemt et eller andet undervejs.

Hold op det må være svært for dig lige nu!!

Vi prøver igen disse dage frem til tirsdag sådan du ved med extra fokus. Og så blodprøver tirsdag og gyn den 21mener jeg for opstart på methformin.

Vi har prøvet at udnytte situationen herhjemme torsdag og fredag :) Og min ÆL-test fra i dag er slet slet ikke så positiv som de sidste par dage, så måske jeg har troet mine tests fra tidligere har været positive, men at der reelt først er ÆL nu. Vi giver det ihvertfald en chance nu her, når min mand endelig er hjemme :)

Ååh hvor ville det være skønt hvis jeres ekstra fokus ville give resultat :) Men ellers er der jo ikke længe til du forhåbentlig kan få Metformin og få kroppen igang igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på os begge to denne mdr. Godt din mand er hjemme, kunne jo være der var gevinst. Mirakler, gode æg og svømmere er meget velkommen. Drikker rødvin og hygger med manden, og ser frem til pillerne, selv om de giver meget kvalme. Testgruppe 48 må det blive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på os begge to denne mdr. Godt din mand er hjemme, kunne jo være der var gevinst. Mirakler, gode æg og svømmere er meget velkommen. Drikker rødvin og hygger med manden, og ser frem til pillerne, selv om de giver meget kvalme. Testgruppe 48 må det blive.

Ååh håber ikke du får brug for pillerne. Og hvor lyder det skønt at I kan slappe lidt af sammen - vi gør det samme i disse dage og har en del fælles planer, som får tankerne lidt væk :)

Jeg har regnet ud at der er testdag for mig op til weekenden i uge 47 (hvis jeg har testet rigtigt for ÆL her forleden), så vi følges alligevel lidt ad nu med få dages mellemrum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt for jer også. Argh der kan ikke hurtigt nok gå 14 før man ved noget nyt.

Skal vi ikke bare krydse fingre for at vi skal i samme termins gruppe august:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt for jer også. Argh der kan ikke hurtigt nok gå 14 før man ved noget nyt.

Skal vi ikke bare krydse fingre for at vi skal i samme termins gruppe august:-D

 

Det ville være så hyggeligt med samme terminsgruppe, når vi alligevel følges så tæt ad allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER