Guest

at flytte om

4 indlæg i dette emne

Jeg elsker at flytte om hjemme hos os, For så føles det lidt, som om man er flyttet ind i nyt hus. Derfor har vores møbler stået på rigtig mange forskellige måder her hos os.

Hvad med jer, flytter i meget rundt hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det kender jeg godt - har det på præcis samme måde. Lige nu står det hele dog bare perfekt så der bliver ikke flyttet mere. Men så leger jeg i stedet lidt med pyntegenstandende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flytter ikke specielt meget om.

Vores gamle hus var et nybygget typehus og der gav det ret meget sig selv hvordan møblerne skulle stå.

Her hvor vi bor nu kan det stå på lidt flere måder, vi har været lidt længe om, at finde ud af hvordan vi vil have det og skal i næste uge, lige flytte lidt rundt på nogle reoler, men så tror jeg også det står som det skal.

Vi har nogle vægophængte reoler og min mand er ikke særlig glad for at skulle flytte rundt på dem, da der skal bores ret meget i væggene.

Dog taler vi en del om, at bygge vores pejs om, og taler om hvordan det skal se ud og hvor den skal være. Men det er et noget mere langsigtet projekt, men kan betyde vi flytter lidt rundt på møblerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hus er et stort landsted.

Vi har haft gang i de helt store projekter de sidste 4-5 år. Grave gulv op, isolere, gulvvarme i og klinker. Nyt køkken, nyt bryggers og nyt badeværelse.

Ydermere har vi bygget ud med en gildesal og et Garderoberum, hvor hunden drysser af og vi Har en bænk at sidde ved samt 3 højskabe til jakker, sko, arbejdstøj, pænt overtøj og sportstøj.

Det er blevet til over 300 kvm. Hus.

Jeg elsker at arrangere huset på den måde og har godt nok brugt mange timer på håndværkerarbejde, da vi sådan set har gjort det hele selv, med hjælp fra prof. Håndværkere til de ting, der kræver det naturligvis fx el.

Men det har betydet at jeg ikke har indrettet og dekoreret ret meget.

Det vil jeg glæde mig til at gøre i løbet af min barsel. Det er da oplagt at forakønne hjemmet i en periode op til at skulle være så meget hjemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER