Malene uden R

Er ÆL mon på vej?

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg har lige brug for jeres mening om denne ÆL-test, som jeg har taget i dag.

post-7420-0-35099200-1381419497_thumb.jp

Da det er min første måned hvor jeg prøver ÆL-test er jeg i tvivl om den er lige ved at være der. Og grundet min mand er på arbejde fra i morgen og resten af weekenden og at jeg er nyopereret nede i den nedre region (så jeg har derfor nogle smerter i forbindelse med sex), har jeg brug for at vide om tidspunktet for ÆL måske er nu, da vi ikke bare sexer derudaf for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal måske lige nævnes at min ÆL-test fra i går så således ud.

post-7420-0-36779000-1381419752_thumb.jp

Desuden er jeg virkelig forkølet lige nu og har lidt feber. Kan dette mon have indvirkning på ÆL-test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Malene,

Jeg synes også den er lidt svær at tolke, men hvis den ikke er der 100% nu, så vil jeg tro at den er helt positiv meget snart... Så hvis din mand ikke er hjemme imorgen og weekenden, så ville jeg give den gas nu :) Under alle omstændigheder overlever sædceller jo typisk flere døgn og ligger så forhåbentlig klar til ægget frigives! Men pas nu også på dig selv, hvis du har ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Malene,

Jeg synes også den er lidt svær at tolke, men hvis den ikke er der 100% nu, så vil jeg tro at den er helt positiv meget snart... Så hvis din mand ikke er hjemme imorgen og weekenden, så ville jeg give den gas nu :) Under alle omstændigheder overlever sædceller jo typisk flere døgn og ligger så forhåbentlig klar til ægget frigives! Men pas nu også på dig selv, hvis du har ondt...

Tak, hvor er du sød :) Det er dog svært helt at passe på sig selv i sådan en situation, når jeg brændende ønsker at det skal lykkes :)

Men min ÆL-test fra i dag er vist ikke til at tage fejl af, så jeg har fået arrangeret med min mand at jeg kan komme forbi på hans arbejde nu her i aften. Så nu spilder vi heldigvis ikke denne chance, selvom vi også hyggede i går :)

Her er ÆL-testen forresten fra i dag.

post-7420-0-89932600-1381502567_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, mine ÆL-tests så lige sådan ud i sidste weekend.

Så nu er der kun at vente.

 

Dog har jeg ingen fornemmelse for om "den er der" endnu.

 

Ikke ud over en følelse af voksende bryster og jeg kan overhovedet ikke passe mine bukser mere :huh

Og jeg spiser rimelig varieret og stepper/går/cykler hver dag...

 

Det med følelsen af voksende bryster, har så været standard mellem ÆL og mens siden p-pillestop :p

 

Jeg håber du fik hygget med manden og den er der for jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, mine ÆL-tests så lige sådan ud i sidste weekend.

Så nu er der kun at vente.

 

Dog har jeg ingen fornemmelse for om "den er der" endnu.

 

Ikke ud over en følelse af voksende bryster og jeg kan overhovedet ikke passe mine bukser mere :huh

Og jeg spiser rimelig varieret og stepper/går/cykler hver dag...

 

Det med følelsen af voksende bryster, har så været standard mellem ÆL og mens siden p-pillestop :P

 

Jeg håber du fik hygget med manden og den er der for jer :bd

 

Ja, jeg håber ihvertfald at der er held denne gang :) Men ellers har jeg da i det mindste fået nogenlunde styr på min cyklus og hvordan jeg nogenlunde skal tyde ÆL-testene :)

 

Puha, min krop har heldigvis ikke givet nogle "symptomer" i de måneder vi har været igang med PB, så håber at den lader være med det - eller ihvertfald til at der er held med det :)

 

Ja, han havde en kollega som tog over i den tid jeg var oppe på hans arbejde. Og heldigvis havde jeg haft en lidt øv-dag med nogle ting, så det brugte vi bare som undskyldning for at jeg kom forbi. Og der var ingen som mistænkte noget. Skønt med sådan en arbejdsplads, når nu han ikke altid er hjemme i hverdagene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER