Putten

Hvornår på døgnet

7 indlæg i dette emne

Hvornår tager i ægløsningstest..??? Læste at det er bedst mellem 10-20 og ikke med morgen urin.. Men jeg har altså ikke tænkt på at tage den på arbejdet...

Så hvornår får i det passet bedst ind..?? Også i forhold til det helst skal være samme tid hver dag.... :)

Hilsen

Putten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog dem altid når jeg kom fra job ved 15.30 tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at gøre det omkring kl. 16 - jeg tænkte, at det var sådan midt i den anbefalede tid, og det plejer at passe fint ind i mit skema. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja, problemet er så bare at jeg har forskellige arbejdstider... Og rigtig tit træner direkte efter arbejde...

Nå, men det ender vel med jeg må gøre det på arbejdet i min pause.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget en igår... Den så sådan ud... Skal streg 2 være lige så tydelig som den første???

 

C7Daw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget en igår... Den så sådan ud... Skal streg 2 være lige så tydelig som den første???

 

C7Daw.jpg

Den streg som er længst væk fra det grønne, skal være mest tydelig.

Dog har jeg fået fortalt, at hvis stregerne er lige tydelige, så skulle der vist også være ÆL, eller lige før at der er ÆL. Det er ihvertfald sådan at jeg har tydet mine ÆL-tests denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, at det er en myte, at ÆL teste skal tages i dagstimerne. Jeg har i hvert fald ikke kunnet finde videnskabeligt belæg for det. I indlægssedlen til de ÆL teste jeg bruger (strimmel fra billige-teste.dk), står der:

 

Hvornår skal testen tages?

Enhver urin prøve kan bruges til ægløsning testning

(http://www.billige-teste.dk/assets/manual/ovulation-stick.pdf)

 

Derudover har jeg gennem flere cyklus taget ÆL teste om morgenen, og det har fungeret helt fint. Så hvis ikke det passer dig at teste i løbet af dagen, så synes jeg bare, at du skal teste om morgenen.

 

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER