flere?

gravid på homonspiral?

9 indlæg i dette emne

er der nogle der kender nogle der er blevet gravide på homonspiral? jeg føler mig gravid, men har haft min spiral i 5 mdr.

jeg kan jo tage en test, men det kan jo også være det ikke kan ses på den endnu.

håber på hjælp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det gør jeg, det kam godt lade sig gøre... Synes jeg kan huskeden var faldet ud, men er ikke helt sikker....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogle der kender nogle der er blevet gravide på homonspiral? jeg føler mig gravid, men har haft min spiral i 5 mdr.

jeg kan jo tage en test, men det kan jo også være det ikke kan ses på den endnu.

håber på hjælp

Min veninde blev gravid mens hun havde en hormonspiral og det samme gjorde min faster. Deres spiraler havde rykket sig, derfor var de blevet gravide..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er blevet gravid på hormonspiral, barnet var dog sygt og jeg mistede i uge 7, min spiral sad som den skulle og de er uforståelige over hvorfor.. Men den er jo også "kun" 99% sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min veninde blev gravid med en hormon spiral og har idag en dejlig datter :loveshower men den havde rykket sig og det var derfor den ikke virkede som den skulle. prøv at tage en test og hvis den er negativ og du fortsat har det sådan synes jeg du skal kontakte lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 30 år siden blev min mor gravid med spiral, og jeg er resultatet ;) Men der er jo sket meget med spiraler de sidste 30 år...

Har hørt om flere der er blevet gravide med spiral, så det kan godt lade sig gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar ;)

Jeg har taget en test og den var negativ, så der er nok ikke noget.

god aften til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har også hørt mange historier om, at en spiral ikke virkede, og at man alligevel blev gravid. Har selv spiral men tester jævnligt da jeg håber den smutter,,,,men det er ikke sket endnu.......Måske skulle jeg bare tage den ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har også hørt mange historier om, at en spiral ikke virkede, og at man alligevel blev gravid. Har selv spiral men tester jævnligt da jeg håber den smutter,,,,men det er ikke sket endnu.......Måske skulle jeg bare tage den ud.

hæ hæ sådan har jeg det nu også lidt med min, men den bliver nu hvor den er lidt endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER