Guest NinjaMama

Fodtøj til begyndende gå-baby med bred fod

3 indlæg i dette emne

Thea er jo begyndt at spankulere rundt overalt hvor der er noget hun kan støtte sig til :toot

Hun er, ifølge sundhedsplejerskens vurdering, en smule hypermobil i anklerne og jeg er derfor lidt i tvivl om hvilket fodtøj jeg skal vælge til hende :unsure

Jeg havde egentlig tænkt, at købe nogle living kitzbühel hjemmesko til hende, men efter snak med ekspedienter i Babysam og skoringen blev jeg i tvivl.

De siger, at det er bedst med prewalkers, især når hun har lidt "løse" ankler :huh :help

I skoringen havde de slet ikke nogen prewalkers eller hjemmesko hjemme i str. 18, og de eneste prewalkers de havde hjemme i str. 18 i Babysam var fra Bundgaard - og de var ALT for smalle til Theas lille tykke fod :lol

Skal jeg vælge hjemmesko eller prewalkers? og hvilke mærker er gode til små brede fødder? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kigger lige med her, for har samme problem med T der også render rundt med en tyk fod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde brugte tykke strømper og Melton læder futter til hendes knægt, der var udstyret det hun kaldte mini flutes :-)

Vi brugte mokkasiner - de kan vel komme på alle fødder ;-)

Hvis SP siger hun skal have sko m støtte, så ville jeg købe det. Men er det sko forretningen, ville jeg nok prøve uden for meget støtte først. Det jeg har læst mig frem til er, at børnefødder har bedst af ikke a blive pakket for eget ind, før end det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER