Guest Diden

Gode idéer til halloween fest til 9-10 årige

15 indlæg i dette emne

Saras børne fødselsdag er for første gang med tema, og det er halloween! :) HUn blev 10 her i august og synes der skulle ske noget specielt

Nogle der har gode råd og fif til oppyntning, lege, slik, kager m.m.! Tager imod alt med kyshånd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg faldt over denne på imgur og tænkte at det i hvert fald var en sund og let halloween snack :)

CeTyVbx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt engang halloweenfest som temafest, vi havde købt noget sort pap og klippet flagermus ud og hænggt dem op i snore fra loftet. Tager lidt tid at forberede med meget festligt.

Derudover havde vi tegnet edderkoppespind på alle spejle og vinduer, med en witheboard-pen, kræver dog at man gider pudse dem dagen efter, det tørres let af med en klud, men efterlader et fedtet skær. Men især spejlet gav en fed effekt.

Derudover kan i pynte med orange og sorteballoner, evt. med helium i, husk dog hifloat-spray hvis i bruger alm. ballonner.

Jeg har en opskrift på både en spøgelseskage og en edderkoppekage, de er ret nemme, jeg kakn finde dem frem senere og prøve at smide dem herind.

Fedt med en temafest, jeg har altid syntes at temafester var noget af det fedeste.

Skal lige hjem og lure i billederne fra vores temafest om jeg kan komme med mere inspiration.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt over denne på imgur og tænkte at det i hvert fald var en sund og let halloween snack :)

CeTyVbx.jpg

Arrrh hvor er det feeed! :D og det er jo hammer nem at lave!

Nu er jeg lige på fra Mobile , hvad er det grønne i cerpentinerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt engang halloweenfest som temafest, vi havde købt noget sort pap og klippet flagermus ud og hænggt dem op i snore fra loftet. Tager lidt tid at forberede med meget festligt.

Derudover havde vi tegnet edderkoppespind på alle spejle og vinduer, med en witheboard-pen, kræver dog at man gider pudse dem dagen efter, det tørres let af med en klud, men efterlader et fedtet skær. Men især spejlet gav en fed effekt.

Derudover kan i pynte med orange og sorteballoner, evt. med helium i, husk dog hifloat-spray hvis i bruger alm. ballonner.

Jeg har en opskrift på både en spøgelseskage og en edderkoppekage, de er ret nemme, jeg kakn finde dem frem senere og prøve at smide dem herind.

Fedt med en temafest, jeg har altid syntes at temafester var noget af det fedeste.

Skal lige hjem og lure i billederne fra vores temafest om jeg kan komme med mere inspiration.

Tak for ideerne! :D og mange tak for opskrifterne på forhånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrh hvor er det feeed! :D og det er jo hammer nem at lave!

Nu er jeg lige på fra Mobile , hvad er det grønne i cerpentinerne?

Clementiner søde Ditte ;)

Cerpentiner er noget helt andet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle ideer til hvad man kunne servere til frokost?

Har allerede en plan om sodavand med stærke farver (grøn, blå osv.) og så sætte nye mærkater på med feks "monster blod" osv..

Det blir såååå feeeedt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad: pølsehorn og så frugtfarve i dejen og kald dem djævlhorn (rød) - dræbersnegle (grøn). Du kan også skifte pølser id med kødsovs og kalde det betændte djævlehorn. Og lave puzzasnegle med karrysovs og kyllingetern og grøn dej.

Sort velour dug og klamme insekter og slanger (kan købes i tigeren) - clemnentiner/appelsiner med sorte sprittus græskar ansigter.

Ellers kig billeder fra Halloween på min facebook profil! Der er mange gode, nemme pg billige ideer.

Navne til sodavand:

Trolde sved

Slange gift

Varulve blod

Monster slim

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrh hvor er det feeed! :D og det er jo hammer nem at lave!

Nu er jeg lige på fra Mobile , hvad er det grønne i cerpentinerne?

Jeg tror, det er selleri :)

I øvrigt superfedt med halloweenfest :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clementiner søde Ditte ;)

Cerpentiner er noget helt andet :P

..... når ja.... det er forskellen på cerpentiner og terpentin jeg nogle gange får byttet rundt (utrolig nok, det er jo rimelig meget forskel!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg smider lige nogle opskrifter ind i morgen når jeg kan komme på rigtig pc jeg har opskrifter på spøgelseskage, spindelvævskage, og blodpunch (vandmelon, bær og rosiner). Har også en opskrift på sorte burgere med agurke kors, den smider jeg også med.

Derudover har jeg nogle stregtegninger på flagermus, edderkopper, hekse og græskar der kan bruges til invitationer eller deco.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilføjet dig til en madgruppe, på facebook, der er nogle sjove ideer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hermed de 2 første - de næste var for store til at jeg kan smide dem ind så må lige gøre dem lidt mindre. Send mig evt en pm med din private e-mail, hvis du vil have alle filerne som pdf.

vh Lene

Sneglekagen, alternativ til de traditionelle kanelsnegle:

post-3803-0-23454400-1380784857_thumb.pn

Sorteburgerbóller:

post-3803-0-00339200-1380784867_thumb.pn

Sorteburgere med kors og blodpunch:

post-3803-0-38541600-1380784808_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hermed de næste:

Eksempler på invitationer:

eksemplerparinginvitationer_zpsd44579ec.png

halloweeninvitation_zpse44b4054.png

Spindelvævskage: (behøver ikke være gullerodskage og det er nemmere at lave spindelvæv med chkoladesovs frem for smeltetchokolade):

Spindelsvaeligvskage_zpsc33e3fb2.png

Spøgelseskage (jeg bruger ikke æggeskaller, men lakrids som øjne for at undgå salmonella og æggeskaller i kagen):

sposlashgelseskage_zps2c9fa9c0.png

Stregteginger:

stregtegninger1_zps07ccc421.png

Håber at i får en god fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrrh tak :D

Invitationer har jeg lavet ;) de blev altså ret nizzle!

post-2460-0-06094900-1380831353_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER