Jutland

Gravitamin vs. Baby me now

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg ville gerne høre hvad I vil anbefale af vitaminer, når man går i gang med PB?

Jeg står lidt imellem Gravitamin og Baby me now, men det er kun fordi jeg ikke har kenskab til andre.

Så: Hvilke vitaminer er bedst? Hvilke bruger I? Og hvorfor bruger i netop dem?

Håber I kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bare taget mine Omnimin videre - det med a-vitamin er ikke et problem, siger min naturopath. Jeg har saa taget folinsyre ved siden af foer og under graviditeten og Aminojern lidt henne i graviditeten. Og zink! Det er et ammemineral, som man ioevrigt mister meget af under foedslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også omnimin - der er 400 mg folinsyre i 2 tabletter som det anbefales når man prøver at blive gravid. Jeg tager også zink da nogle mener det kan hjælpe frugtbarheden :bunny

Har før taget baby-me-now, men det kan ikke betale sig (du får virkelig ikke hvad du betaler for).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby-me-now indeholder for lidt af et par ting i forhold til anbefalingerne til gravide.. Desuden er det alt for dyrt. Omnimin eller Matas Gravid er vist penge, der er bedre givet ud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer Baby-me-now da de vist er organiske og derfor optages bedre i kroppen.

Jeg har aldrig høre om Omnimin, er de fra apoteket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livol Multi til voksne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog Matas vitaminer til gravide. Også b12 ved siden af fordi jeg nemt mangler det og der er ikk nok i de andre.. Jeg blev gravid i anden cyklus, så jeg mener de er helt fine :D

Da jeg skulle ta jern prøvede jeg lidt sf hvert, for nogle mærker får nogle gravide forstoppelse af. Jeg havde succes med gravijern (tror de hedder sådan) men igen, det er forskelligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER