Caddie

Så er det nu!

6 indlæg i dette emne

Nu må jeg se i øjenene at det ikke går mere, min vægt stiger istedet for at falde, og jeg kan ikke finde motivationen selv om jeg udemærket er klar over der skal gøres noget - NU!

Jeg har forsøgt mig med utrolig mange halvhjertede forsøg, og jeg har endnu ikke fundet ud af hvad jeg skal gøre denne gang... Gode råd modtages meget gerne!

Da jeg var på vægten imorges sagde den 87,7 :o Shit.... Det var det samme som da jeg var højgravid. Jeg tog 8 kilo på da jeg var gravid, og tabte dem ret hurtigt.

Mit mål må være omkring 70-72 kilo, dvs jeg har 15-17 kilo der skal af, pyh....

Jeg har oprettet denne tråd for min egen skyld, håber jeg kan få skrevet herinde så jeg kan holde mig selv i ørene, og se tilbage på nedture og successer, og huske hvad der føltes bedst.

:glad Hep hep - jeg KAN godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hep hep hep! - selvfølgelig kan du! :)/p>

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for hep piger, hvor er i søde :)

Nu mangler jeg 'bare' at finde ud af hvordan jeg skal tage kampen... Det er dæleme svært, så mange muligheder og jeg har prøvet det meste, og er aldrig rigtig blevet tilhænger af noget bestemt...

Heldigvis kan jeg starte til spinning i næste uge, der har været ombygning i centeret. Det hjælper helt klart, plejer at spinne 2-3 gange om ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i halsen, føler jeg er ved at blive syg og har kun lyst til chokolade...

Skriver det her, så jeg senere kan huske hvor nederen det er at være styret af mad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER